Lantlig/Romantisk inredning!
Hmmm det här är nog en tråd för mig
Håller på att bygga nytt hus och börjar bli så smått klara,ett hus i gammal stil och inga bårhuskök så långt ögat når
Pärlspont,blommigt,vitmålat...mmm det älskar jag!
Hmmm det här är nog en tråd för mig
Håller på att bygga nytt hus och börjar bli så smått klara,ett hus i gammal stil och inga bårhuskök så långt ögat når
Pärlspont,blommigt,vitmålat...mmm det älskar jag!
juliah-Nej tyvärr,har digitalkamera men vet fortfarnade inte hur man lägger över på datorn men jag ska försöka lära mig snart.
millface-Det finns färdigsågad pärlspont,dock bara ett visst mått (höjd),jag ville ha en betydligt högre panel och fick då köpa löpmeter och kapa själv.Tror inte det är någon skillnad kvalitetsmässigt.
Pärla1-Dom här gardinerna har jag
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=76461&langId=-11&categoryId=15845&chosenPartNumber=00112012
skulle vara fina hos dig
Nu har vi flyttat in i det nya huset äääntligen stilen går i lite gammaldags med höga bröstpaneler,vitmålade tak och ljust i största allmänhet.
Jättefint är det men jag skulle så gärna vilja byta ut dom flesta möbler men tyvärr tillåter inte ekonomin det...
Flatt-Jag tycker förstås att pärlspontspanelen är allra snyggast,gärna ganska hög sådan runt 1,40m