Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla
    Mystjejen skrev 2006-07-11 20:10:21 följande:
    Smajla: Vilka bra adresser!! Särskilt bra för jag ska snart till göteborg...
    Minimagen skrev 2006-07-11 22:02:43 följande:
    Mystjejen: Vore jättekul att få se lite bilder!Smajla:Tack för bra tips, ska också till Gbg framöver!
    Så bra då Glad
    //Smajla
  • Smajla

Mystjejen - oj vad snygga och billiga möbler de har - Möbelgrossen. Det är så det rycker i plånboken här att man vill dit.. Flört

//Smajla
  • Smajla
    juliah o millface - ja, visst var det vackert!? föll pladask... supersnyggt tycker jag.. så vill jag bo! Glad
    //Smajla
  • Smajla
    Elisia skrev 2006-07-24 15:38:12 följande:
    HA HA - det var det huset jag pratade om och till vilket jag inte vågade skicka en länk innan jag skrivit på det andra huset. Det här är ju nästan absurt...
    SkrattandeSkrattande världen är ju liten ibland...
    //Smajla
  • Smajla
    Elisia skrev 2006-07-23 11:46:30 följande:
    Juliah! Ja, du vet... har man en gång blivit en Hemnet-sucker så förblir man så tills man trillrr av pinn'. Jag lovar att skicka länken till det där huset senare men just nu vill jag inte ens gå in och titta på det för jag blir så sugen på att ringa och säga "jag tar det NU om vi kan bara skriver kontrakt direkt!!" Så kan jag ju backa ur det andra... Fatta, hur knäpp man är!! Visserligen så är det andra huset lite bra för att vara sant för man skulle verkligen inte ändra på NÅGONTING och halva sporten med att köpa hus är ju att fixa till det som man vill ha det själv. Men FY fasiken - jag kommer att drömma om det där huset i flera månader framöver!
    Det där huset kommer jag också drömma om.. Lääänge..
    //Smajla
  • Smajla

juliah - de kanske gömmer sina apparater i skåp..

//Smajla
  • Smajla
    Elisia skrev 2006-07-24 20:22:51 följande:
    Där ser ni!! Det är inte bara att sluta att tänka på det när man väl fått syn på det!! Med risk för att tjejen som äger det kanske kikar in på tråden så ska jag bara trösta er en liiiiten smula; jag var och körde förbi huset igår och det ser hopplöst litet ut i verkligheten. Inträngd mellan ett par andra trista hus på en bonnaväg genom en åker. Som vanligt så har de använt en vidvinkeloptik för fotografierna och det gäller säkert insidan också så jag känner mig i alla fall lite lugnare idag. Gillade inte alls husets läge. Men UNDERBAR smak har de där människorna - det kan man inte ta ifrån dem.
    Men det var väl ändå en himla tur och skönt att höra! Glad Att allt inte var bra menar jag, då kan jag väl försöka släppa det där huset nu då.. Räcka ut tungan Kanske.. Flört
    Royalisten skrev 2006-07-24 20:42:01 följande:
    Vilket mysigt hus Smajla!Mysig tråd detta!Är oxå lite intresserad av inredning och vitt är himla snyggt!Samlar på husgeråd från Åhlens för dom har så snygga saker!Sen älskar jag Myresjöhus och dom vita lantliga möblerna från Europa Möbler(EM).Mycket snyggt!Vill ha det stilrent!
    Ja, det var lite väl snyggt och mysigt, man blev ju helt tagen, livsfarligt! Flört
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!