Fick hem mitt skåp i onsdags, jättefint är det! Behöver inte fixa någon skiva heller för det var helt. Skumma föräldrar man har som gömmer dylika godsaker ute i förrådet. :/
Kruxet är att jag måste bli av med pianot i stora rummet innan jag kan baxa upp skåpet ur källaren. Hur 17 blir man av med ett piano. Satte ut det på Blocket för 500 spänn igår så den idén är redan tagen. Fler förslag?
Och ni inredningsgudinnor, hur får man maken att förstå att man vill måla de mörkblå tapeterna i stockholmsvitt när det bara är ca 3 år sedan man tapetserade med dem? Tapetseringen blev inte ens bra, lite luftbubblor här o där och stora blaffiga limfläckar vid nästan varje skarv. :( Maken envisas med att tycka att vitt är en "dårhusfärg" men jag har blivit mer o mer förtjust i ljusa färger på väggarna. Är verkligen fetless på det mörkblå arbetsrummet, räcker så bra med att hallen som ligger vägg i vägg med arbetsrummet är mörkblå med små "figurer" på. Det är too much!
Älskade bilden på den danska sänggaveln! Oh, vill ha! Fast med estnisk påskrift, maken är från Estland, liksom min morfar. :)
Hmm, nästa år går en semestervecka åt till att åka runt i Skåne känner jag - älskar Lavender Fields! Hittar jag något fint i AiH så är det nästan garanti på att det kommer därifrån, eller från Hans Mikaels. :) Får väl muta maken med deltagande i någon folkracetävling och pojkarna med besök på Dinoland. :D