Lantlig/Romantisk inredning!
bordet var jättefint men jobbigt att alla skruvar var inoljade..har en massa ljusbruna fingeravtryck...
får experimentera med att ta bort dem. man vill ju inte ta ngt för starkt.
bordet var jättefint men jobbigt att alla skruvar var inoljade..har en massa ljusbruna fingeravtryck...
får experimentera med att ta bort dem. man vill ju inte ta ngt för starkt.
smidigt!! haha..
jag tror jag ska måla bebisrummet grönt...men jag har beslutsamhetångest för vilket rum jag ska välja!!
Om vi bor kvar vill säga...och alla rummen är genomgångsrum.
Rum 1 ligger bredvid sovrummet o är lite mindre än det andra.
Har tidig morgonsol o skuga resten av dagen. Är lite kallare där än resten av lägenheten(även på vintern) men detta kan säkert ordnas genom påtryckningar på hyresvärden!(byta en glasruta med spricka i o sätta gummilister runt ytterdörren) Rummet ligger oxå precis bredvid hallen(fast vi har två så det är inte hela världen)dock så hörs det bra om ngn går i trapphallen.
rum 2 ligger mellan vardagsrummet och matrummet i ett hörn så det finns två stora fönster, inga dörrar. Är ljust o har kvällssol. efter det lilla matrummet är köket så klart! O det hörs tydligt om man slamrar med grytor mm.
lite fel kategori kanske...men jag slänger ut krokar o hoppas att ngn ska nappa
ingen som har någon åsikt?
mystjejen:
tack för svaret
ska ner till brevlådan nu o kolla ifall katalogen kommit...men det tror jag inte.
den på indiska är finare anser jag. Dock lyckades jag inte köpa den sist jag var där pga en milslång kö.
det är ju så olika. Är det många som vill ha så trissas ju priset upp. Är det få som är intresserade av den så kan man ju få den för en struntsumma.
Men du har inga gamla släktingar du kan fynda hos?
jag hade tur. när mina päron köpte sitt hus så hängde där två stycken. Tog den ena(den snyggaste) o har den i sovrummet.
Jag har ett tv bord från ikea. Lackhyllan med 4 fack i vitt!Men ska köpa ett låsbart Ikea PS skåp(vitt så klart) när bebisen börjar krypa.
Samla: länken funkade inte...så då undrar jag vart du bor...eller var den affären ligger. Bor själv i blekinge. Har mairo i ronneby 2,5 mil bort! Ska dit imorrn o kolla på bebisprylar.