Inlägg från: Marylo |Visa alla inlägg
  • Marylo

Lantlig/Romantisk inredning!

Ja läser på eran tråd varje dag och jag är så imponerad av er! Får insperation av allt ni skriver här! Bor i en gammal dalslandstuga från 1870 som vi håller på att renvovera!

millface du måste sätta in en bild när skåpet är färdigt!

Själv kommer jag alldrig på något roligt att "renovera upp"
    Men jag suger i mig av era tips!!! MERAMERA!!

• Marylo

kan ingen lägga in bilder där ni andvänt väggord!

• Marylo

jag surfar runt och kollar in era bilder och läser eran tråd hoppas det är ok!!!

• Marylo

ja måste be om råd från er! Idag gjorde vi om i vårat vardagsrum, vi hade en varm orange färg och tapelserade om till vitt. Och du milde vad vitt det blev! E på G att såpa furugolven vita och har målat öppna spisen vit. Nu ser det ut som ett sjukhus hemma! önskar jag kunde sätta in bilder så ni får se men surfar på modem så det tar så lång tid! Det är ett stort avlångt rum. Från början va det två men vi slog ut väggen. Va ska jag göra vilka möbler andvänder man för att det inte ska se sjukhusvitt ut?? har ni några tips?? (eller andra saker som man kan göra för att muntra upp ett vitt rum. Vill ju absolut inte tapelsera om igen de tog hela dagen! Såg efter bara ng bårder att de blev konstigt vitt men hoppades på att vi skulle gilla det när det blev färdigt.

• Marylo

tack för tipsen! Har vart på Ikea idag (hela dagen + massa andra möblelaffärer) för att försöka hitta nya möbler som passar in. Ni har bra tips jag har värkligen tagit åt mig! Funderar på Möbler som liknar Indoserien på mio...

• Marylo

jen05: Bordet va jättefint hoppas att du fick det!

• Marylo

på ikea är det rea på alvine smal gardiner from 5 sep dom tycker jag är fina, men är dom lantliga? måste ha expert råd?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!