Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Lantlig/Romantisk inredning!

Det finns ett program som heter poster printery där man delar upp bilden på si å så många A4 och så klistrar man ihop dem i kanterna när man skrivit ut dom. Det kan bli jättefint men man får nog rama in det för att det ska se snyggt ut. Kanterna är liksom vita och så är dom utskrivna så att man lägegr dom lite omlott så får man mönstret fint.

• Monsa

Vi gjorde så med ett bröllopsfoto en gång och det blev helt ok, jag tror att man kan se skarvar om man tittar noga men det dugehelt fint

• Monsa

Elisia, är det ett vitt kvadratiskt bord? Såg det i såna fall igår på Netto i Värnamo.

• Monsa

malins79, eftersom jag säljer mina egna modeller är jag lite hemlig med det. Det är bara klämma och känna på liknande och knåpa på hur man får ihop en Dom är ganska så tidskrävande att göra

• Monsa

Är det bara utskuren vinyl som man har som väggord? Då är det ju lätt att fixa

• Monsa

Vad fint du gjort den Millface!

Gillar ju själv det nya med valnöt och jag älskar starka färger men är ändå mycket för vitt och romantiskt. Det bästa är väl att försöka ha en bra bas så kan man byta lite. Svart och vitt är också en storfavorit

• Monsa

Jag hittade mitt på IKEA, ett sånt jättestort som räcker ända ner till golvet

Såg att dom ade snorbilliga överkast på Jysk, kolla där med.

• Monsa

Jag skulle ha målat glaset för att vara riktigt ekonomisk och okrånglig. På med ny vit färg på hela. Det behlvs ju i och för sig inte, det räcker med att bara fixa just glaset.

• Monsa

Nu när jag såg spegeln så kom jag att tänka på att man så klart kan måla en guldig spegel. Jag har en som jag nu blev väldigt sugen på att göra om. Jag hittade min guldiga på EKO.

• Monsa

Hönsnätet var verkligen en kanonidé!

Jag har inte sett om dom har någon på jysk men det är inte svårt att hitta speglar som man kan måla om.

Jag blev så inspirerad att min fönsterspegel nu ligger och blir ommålad till vit på köksbordet Målade med lite mörk färg under runt kanterna innan så jag eventuellt kan slipa lite för att få den lite så där gammal och sliten.

• Monsa

Nu finns det före och efter bilder på spegeln som blev vit. En del kanske tycker den var bättre först men vitt passar oss bättre nu

• Monsa

nublu, det beror väl på hur duktig du är på att marknadsföra dig?

Det finns ju massvis med sätt att marknadsföra sig på. Däremot kan det kanske vara svårt att hitta saker att sälja kan jag tänka mig. Såvida man inte vill sälja skitdyra grejer

• Monsa

Kanske inte så hemskt gammeldags men det finns en beige med beiga solar på att hitta på Jysk, dom har även lite annat, kolla där. Annars kanske man kan ha ett tyg man gillar och lägga en genomskinlig över och sen sy ihop kanterna runt om?

• Monsa

juliah, det har jag nog med sett och faktiskt kan det kanske finnas på Åhlens, i alla fall har om en grön liknande och så har dom ån genomskinlig med.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!