Inlägg från: lilla Uv |Visa alla inlägg
  • lilla Uv

Lantlig/Romantisk inredning!

Vi har så många fula tråkiga standard garderober... Har ni några tips på vad man kan göra med dom? några är på rad så funderar på och ta bort dörrarna och sätta upp gardinstång med tyg. Men vill gärna ha fler tips!!

• lilla Uv

Ja.. knopparna byts absolut om dörrarna får va kvar...

• lilla Uv

Får fixar mani när man läser allt kul och snokar runt bland era bilder... men de större projekten får vänta en stund, flyttar snart till hus. Men hittade en ill blå trä lampfot idag på loppis som snabbt blev ovandlad till vit.. ska bara hitta en lamp skärm oxå..

• lilla Uv

Kan man sätta wallies på garderober? eller sitter de bara fast på väggar?

• lilla Uv

Sitter och letar över hela nätet (känns det som) efter toarulle hållare till badrummet. Vill ha i gammeldags/lantlig stil, men hittar inget! vet ni några bra hemsidor som kan ha sånt? letar oxå efter en trä stege att ha badhandukar på i badrummet, men samma tur där...!

• lilla Uv

Behöver stol tips av er... Har ett stort gammalt ek bord (äpplet eller vindruvan. minns inte vilket)utan stolar, har köpt en köks soffa till den, liknande denna www.blocket.se/vi/8861598.htm . Men vad ska jag ha för stolar?

• lilla Uv

samla: Vi har en liten på väg.. tittar ut om ca 1 månad... stolarna var ju väldigt fina!

• lilla Uv

Elisia: guuuud vilket hus! ser super mysigt ut! vi flyttar oxå till hus snart.. läääängtar och tänk vad man får pyssla och inreda! var har du fått tag på den där häftiga klockan?
    Jag kanske är helt snurrig,,men jag hittade inte bilden med tyget framför garderderoben..

• lilla Uv

hmmm ILVA finns inte det bara i Danmark? eller kan man köpa över nätet?

• lilla Uv

ida06: väldigt mycket fina saker på den hemsidan! kommer absolut lägga en beställning inom en snar framtid... Det enda jag saknade som jag är på desperat jakt efter är en toalettrulle hållare.. skulle ju va perfekt om det fanns någon sådan, kanske ett inköps tips till syrran..

Nu har jag en massa projekt på gång! ska försöka bli lika duktig med kameran som ni andra.. har ett badrums skåp som ska få total renovering, ett skötbord ska fixas till och en gammal spjälsäng från 50-60 talet ska få nytt utseende..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!