Inlägg från: L jung |Visa alla inlägg
  • L jung

Lantlig/Romantisk inredning!

Den här tråden är så UNDERBAR!!!

• L jung

mystjejen
    Jag har hört att SBAB har både låga lån samt lånar ut lätt till folk.

• L jung

lilla Uv
    GUD så kul att det löste sig till slut då!!! hihi...
    Glad att jag kunde hjälpa, såg bara ditt inlägg av en tillfällighet.
    Jadu, den här tråden är FARLIG!!
    Man får ju *jag-vill-ha-och-köp-mani!!

• L jung

jo, lilla Uv... jag såg en trästege nånstans!! Fast det var en sån där som man fäller ut som ... hmm... ett A ! Vet inte vad dom heter, om dom har ett eget namn.
    Kolla igenom där på heminred.com samt på butiksophie.dk... för jag såg stege nånstans... många sidor att bläddra igenom bara!!

• L jung

lilla Uv

Jag hittade mängder av toarullshållare på e-bay.co.uk igårkväll (toilet roll holder).
    Sök också under www.madamstoltz.dk/. Visseligen världens sämsta sida för min dator för bilderna man ska klicka på för att se stor bild ligger längst ner, och blir her nerklämda på min dator (så det finns nästan ingen bild kvar att klicka på!) Men där har jag sett att dom har gamla toarulls hållare också! Välj BAD längst upp först, ok.

LYCKA TILL

• L jung

lilla Uv...
    Madame stotz sidan funkar, du måste först klicka på "BAD", sen klickar du bredvid bilden i texten där det står "Klik her og lad dig inspirere". Sen kikar du längst ner på höger sida på skärmen så ser du att det finns 2 rullgardiner att skrolla i - det är den där pyttelilla rullgardinen som du ska skrolla upp bilden med. Bilden visar sig bara ytterst lite längst ner på skärmen. Klicka (om du klarar det) på varje litet foto, så kommer större bild upp. Hopplöst dålig sida!!!! Men fina saker för badrummet!
    Har du kollat på www.ebay.co.uk också? Dom hade fina gamla (vintage/traditional/oldfashioned) toarullshållare.

Lycka till!

• L jung

Millface
    Hittar inte Fideli och konungen/Sprudla" i Malmö när jag söker på hitta.se och eniro.... har dom någon hemsida du kan rekommendera?

Älskar ditt handduks-ställ....

• L jung

jag tycker den är enormt gullig jen75!! Jag skulle målat den vit och sy söta sittkuddar till den!

anonymt kan man väl bara posta i 'känsliga rummet'?

• L jung

jag vill hitta en hallbänk till ett någorlunda billigt pris, vet någon var man kan få tag på en sån? Något i stil med köksbänkarna man kan köpa, fast mindre.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!