Inlägg från: Smultronet12 |Visa alla inlägg
  • Smultronet12

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag är ute efter krukor där det står färska kryddors namn, ex timjan, basilika osv. Ett måste är att dom ser lite gammeldagsa ut eller lantliga. Nån som kan hjälpa mig??

• Smultronet12

Behöver lite mer hjälp...
    www.baldershage.se/sortiment.html på denna sida finns det tvättmedelshinkar som jag bara vill ha, men det går ej att beställa därifrån. Hoppas på att nån här vet nåt annat ställe där dom går att få tag på.

• Smultronet12

lpw: www.baldershage.se gå sedan på sortiment. Om du inte alls kommer in på sidan kan jag berätta att det är en hink som det står tvättmedel på, på framsidan av hinken är det en krok där det hänger en tvättmedelsskopa. En hink är svart med vit text och en hink är typ rostfri (kommer inte på vad matrialet heter) med svart text.

• Smultronet12

lpw: kan man beställa från dom? Jag bor nämligen i Skellefteå, lie väl långt att åka för ett par hinkar.. men jag vill sååååå gärna ha dom!!!

• Smultronet12

LPW; jag hade gärna gjort det om jag bara visste hur jag skulle göra, är inte så teknisk av mig..

Nån som vet vad hinkarna kostar?

Förresten var i Stockholm ligger Drömhuset?

• Smultronet12

Smalja; Jag skulle bli mer än glad om du ville göra det...

• Smultronet12

Smajla; Nu blir jag sååååå avundsjuk... Tvättbaljan där, var den ganska låg med bred?? För i så fall vet jag nog en affär här i staan som kan ta hem dessa saker som jag mer än gärna vill ha. Hoppas!!!

• Smultronet12

Smalja; Superfina! De som letar den finner.. Jag har hittat den svart hinken här i stan, helst av allt hade jag velat ha den i zink, men man kan inte få allt. Den vita är ju om inte ännu snyggare. Jag har även köpt tvättbaljan, skulle även vilja ha den där klädnypar lådan du beskrev, men den har ingen här i stan, tyvärr!

• Smultronet12

Tidigare i tråden efterlyste jag krukor där det står kryddors namn på, tex basilika. Tyvärr ingen som svarade, eller jo en som hade sett på Ica, men dom finns inte här på nån Ica affär.
    Helst vill jag att dom ska vara i zink, nån som kan hjälpa mig???

• Smultronet12

men kanske nån annan typ av kruka....

• Smultronet12

guu vad fina!! Var har du köpt dom??
    Som du/ni kanske förstår så håller vi på å planerar en ny tvättstuga, så jag letar en massa fina saker dit...

• Smultronet12

Jag är ute efter en fin tvättkorg, i dagsläget har jag en ful, blå i plast där locket har gått sönder, måste införskaffa mig en ny. Nån som har något tips eller har någon fin tvättkorg att visa upp?

• Smultronet12

Smalja; Den var väldigt fin, tvättkorgen alltså! Du har väldigt många fina saker, skulle väldigt gärna vilja "shoppa" hemma hos dig...

• Smultronet12

Smajla; Ja sånna skulle jag väldigt gärna vilja ha i mitt kök. Helst zink, men dessa skulle nog vara ännu finare i mitt kök.
    Tack!

• Smultronet12

WOW vilket hus! Ett sån´t vill jag ha!

• Smultronet12

Jag har ju letat efter kryddkrukor i zink, har fortfarande inte hittat några MEN dessa hittade jag på Ikea www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=41372&langId=-11&categoryId=15716&chosenPartNumber=50074710

åsså tänkte jag sätta/måla någon text på krukorna. Kanske nån kan tipsa mig om nån fin etikett eller fin text man kan måla av. Ska vara kryddors namn som tex basilika...

• Smultronet12

Lola Jämtland; Dom tycker jag är jätte fina. Sånna vill jag ha i vår ena toalett som är i huset vi mest troligt köper...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!