Inlägg från: Flatt |Visa alla inlägg
  • Flatt

Lantlig/Romantisk inredning!

Hejsan hejsan...
    vilken underbar tråd.. är så glad att jag hittat er.
    Är inte så länge sedan jag insåg att det var just den vita och romantiska stilen jag gillade så jag har ännu inte hunnit så långt i mitt och sambons hem.... Men nu kan man ju bolla ideér och få inspiration.. känns skönt.

• Flatt

Hej.

Luscious - jag har precis målat klart ett vitrinskåp och det blev jättebra. Man behöver inte ens maskera fönstrena eftersom färgen går att ta bort med hjälp av ett rakblad. så det är bara att kladda på.

• Flatt

Hej tjejer..
    ikväll tänkte jag knäppa lite bilder o lägga ut.. får se vad ni tycker om mitt hem...
    Är svårt att få till det romantiskt när man inte haft den stilen förrut. Man äger ju inte så mycket romantiska saker.
    //Flatt

• Flatt

Millface - vart har du hittat ditt fina handduksställ?

• Flatt

There - jag har precis målat en bokhylla o ett vitrinskåp som såg ut precis som din tv-bänk o jag slipade ingenting... lägger ut bilder ikväll så får du se....

• Flatt

There - de är behandlade på lite olika sätt men det tyckte iaf inte jag påverkade så mycket. Det du ska tänka på är att det kan vara smart att använda kvistlack för att vara säker på att kvistarna inte blir gula. På den första bokhyllan jag målade så använde jag inte kvistlack och där lyser de igenom litegrann.
    Jag använde en matt färg som jag målade med pensel, jag tycker ytan blir snyggast med pensel.

• Flatt

Nu finns det lite bilder upplagda i bildgalleriet.....

• Flatt

Hallå tjejer...
    har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med...
    vi har skaffat en vägg-tv och mitt problem är inte tv:n utan dvd:n och förstärkaren... hur har ni löst förvaringen av dem. Bör tillägga att det är ganska trångt mellan tv:n och soffbordet därför skulle nog en tv-bänk se lite konstigt ut. Har ni några förslag?

börjar bli lite desperat då det inte ser klokt ut som vi har det nu, dvd:n står på en bänk som hör till 4åringens rum...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!