Lantlig/Romantisk inredning!
juliah: åh vad duktig du är
Pallen blev superfin, -ilar till Ikea!
Perfekt att ha ute o ha lite småskoj på...
juliah: åh vad duktig du är
Pallen blev superfin, -ilar till Ikea!
Perfekt att ha ute o ha lite småskoj på...
småskoj saker då.. inte det andra småskoj
Har förresten lagt ut lite datarumsbilder om någon orkar titta. Lovar, ska inte lägga ut fler bilder idag!
![]()
Tack!
Japp, Ikea, maken fick välja, han ville ha ett stort eftersom han jobbar hemma ibland, det är vita bockar under.
pr32: hihi vet inte, bläcket är slut, har inte kommit mig för att köpa nytt ![]()
pr32: nä
! Vi har knappt använt vår!
juliah: hade chansen att köpa ett fyrkantigt avlutat bord med snidade ben, högt nog o stabilt nog för datorn, men men som sagt maken fick bestämma... 

pr32: usch säg inte så, vill ju inte köpa nått så tråkigt som en ny skrivare!!!! 
Mystjejen: Tack! 
jen05: foten är från antingen Åhlens, Hemtex eller Eko, skärmen är från Ilva. Lampkjol, hmmm vad är det, låter spännande. Faktiskt aldrig hört förrut!
Vilja78: du har öga för det där, den hade jag aldrig kollat på. Men som du säger, den hade kunnat bli jättefin målad, liten var den också. Hade passat perfekt i en hall!
Ang färg så tycker jag personligen bättre om vanlig vit än antikvit, men det är ju en smakfråga.
Smajla: Va mysigt det blev med nya krukan!
pr32: Den var fin! Personligen gillar jag inte övandelen, hade det varit jag hade jag tagit bort ovandelen o helt klart behållt underskåpet, ev bytt handtag men nog inte gjort mer. Den har den där shabby chic stilen som jag älskar... ![]()
Är det någon som vet var man kan köpa överkast med små rosa rosor på till hyfsat pris?
pärla: åh köpte du vet?
juliaH: kollade där, men njä, vill ha ett sånt med engelska små rosknoppar, typ quiltat.