Inlägg från: Elisia |Visa alla inlägg
  • Elisia

Lantlig/Romantisk inredning!

Tack LPW - jom, jag hoppas att det ska bli bra...

• Elisia

Du har fastnat för precis samma saker som jag...

• Elisia

Fast jag sa fel; hittade den i Drömhem. Men har ni LÄST den, tjejer? Jag blir totalt euforisk av den tidnigen! Kan sitta och titta på vissa bilder i långa stunder. Suuuuck!

• Elisia

Men nu har jag redan hunnit lägga tre saker i "varukorgen" men inte tryckt på "beställ" än - det är helt vansinnigt farligt att kunna handla så lätt på nätet! Såg du lampskärmarna med?

• Elisia

Eddan - välkommen till våndan! Jag sitter här och funderar på hur jag ska kunna försvara att det kommer ett paket att lösa ut för över 1000 pix...

• Elisia

Fatta vilken smart idé det är att ha en sådan shop på nätet... Inte en spänn i kostnader för butik. Bara ett lager. Man skulle varit först med något sånt.

• Elisia

Ja, men samma här! Och i mitt nya hus finns en gammal butikslokal i botten på cirka 80 kvadrat med träpanel och inbyggda skyltskåp och hela kitet... Man blir ju hyfsat sugen på att göra något av det! Tyvärr så ligger inte huset i ett sådant stråk att det skulle fungera med försäljningen något vidare... Å andra sidan så har man ju bara inköpskostnader när man redan har lokal. Hmm...

• Elisia

Om du kikar i mitt galleri så finns det en bild på huset på tredje sidan där man kan ana butikslokalen i det närmaste hörnet. Man blir lite sugen!

• Elisia

Men jag blir knäpp! Finns det inte någon webbutik som man kan handla loss på, på Lavender fields??

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!