Lantlig/Romantisk inredning!
Tack LPW - jom, jag hoppas att det ska bli bra...
Tack LPW - jom, jag hoppas att det ska bli bra...
Tack, Magnooli!
Hittade i senaste lantliv: www.countrybymail.se/
Du har fastnat för precis samma saker som jag...
Fast jag sa fel; hittade den i Drömhem. Men har ni LÄST den, tjejer? Jag blir totalt euforisk av den tidnigen! Kan sitta och titta på vissa bilder i långa stunder. Suuuuck!
Men nu har jag redan hunnit lägga tre saker i "varukorgen" men inte tryckt på "beställ" än - det är helt vansinnigt farligt att kunna handla så lätt på nätet! Såg du lampskärmarna med?
Eddan - välkommen till våndan! Jag sitter här och funderar på hur jag ska kunna försvara att det kommer ett paket att lösa ut för över 1000 pix...
Fatta vilken smart idé det är att ha en sådan shop på nätet... Inte en spänn i kostnader för butik. Bara ett lager. Man skulle varit först med något sånt.
Ja, men samma här! Och i mitt nya hus finns en gammal butikslokal i botten på cirka 80 kvadrat med träpanel och inbyggda skyltskåp och hela kitet... Man blir ju hyfsat sugen på att göra något av det! Tyvärr så ligger inte huset i ett sådant stråk att det skulle fungera med försäljningen något vidare... Å andra sidan så har man ju bara inköpskostnader när man redan har lokal. Hmm...
Om du kikar i mitt galleri så finns det en bild på huset på tredje sidan där man kan ana butikslokalen i det närmaste hörnet. Man blir lite sugen!
Men jag blir knäpp! Finns det inte någon webbutik som man kan handla loss på, på Lavender fields??