Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Är superlycklig!! Idag har jag köpt en symaskin!! Så nu ska här sys och pysslas!! Ska bara lära mig hur man syr först....

• Mystjejen
    Rut skrev 2006-08-21 15:55:17 följande:
    Nu finns bild på mina nya ljusstakar och vasen.
    Jättefina!
    Pärla1 skrev 2006-08-21 17:42:52 följande:
    Mystjejen: Åh, vad kul! Jag håller på att kolla runt efter en också. vet ej riktigt vad man ska ha för nåt..Vad tror ni om denna??www.blocket.se/vi/8628943.htm
    Jag köpte en begagnad i en affär i närheten. 1500:- kostade den.
    Jag vet ingenting om symaskiner, är nöjd bara det finns raksöm och sicksack...
    Men den på blocket verkar ju vara ok, men köp hellre en i affär då kan du ju gå tillbaka om det blir krångel.
  • Mystjejen
    Pärla1 skrev 2006-08-21 18:15:52 följande:
    ja, jag funderade lite på det, jag vet ju att de har på typ ellos och Josefssons, för billig penning. Man är ju inte direkt ett geni på att sy, så det räcker med rak och zigzag sömn, haha!
    Var på cooop idaqg och där hade de en symaskin för 995:- extrapris om man har medmera kort. Den är säkert bra.
  • Mystjejen

Titta och njuuut!!!!

vill ha vill ha vill ha......
    Har målat klart min soffa nu så imorgon kommer det bilder.
    Det var sååå sjukt tråkigt att måla! Trodde aldrig det skulle bli klart...
  • Mystjejen

Just det...

Vet inte vad det var för märke på symaskinen! Men den är säkert helt OK!
    Jag hade köpt den om jag inte hittat den andra, fick 1års fri service och så kunde jag uppgradera till en annan symaskin innom ett år, (så om jag vill ha en som kostar 2500:- beh jag ju bara bet 1000:- för den) Jättebra deal!
  • Mystjejen
    juliah skrev 2006-08-22 07:46:36 följande:
    nyfiken,Har du fått hjärboken som du beställt ännu? Är så nyfiken på att få höra om det fanns ngt roligt i den.
    Jag har den och jag tycker att den är jättebra. Finns mycket fina saker och tips man kan göra.
    Jag ska också göra iordning dotterns docksäng. En vagga, den är nog inte så gammal men jag hade den när jag var liten så den är inte ny heller. En klassisk vagga bara...
    Tänkte nog göra decoupage på den. Ska fundera lite till...
    I övermorgon kommer Pandurokatalogen hoppas de har lite nytt fint pyssel...
  • Mystjejen

Nej jag tror du kommer vara nöjd... Annars är det en perfekt present till nån pysslig vän...

• Mystjejen

ÄNTLIGEN KLAR!!!!

Nu är soffan färdig och bilder finns i mitt galleri, (under loppis och auktionsfynd)...
    Jag blev jättenöjd. 
  • Mystjejen
    Englavingar skrev 2006-08-22 10:56:06 följande:
    Mystjejen...vad söt soffan blev, det var verkligen ett fynd för 100 kroner.
    Tack!
  • Mystjejen
    juliah skrev 2006-08-22 12:34:20 följande:
    Mystjejen, Oj så fin din soffa blev, super verkligen!!! Hur har du gjort med fårskinnet? Är det äkta skinn?
    Tack! Nej det är inte äkta, det är inte ens skinn utan det ser bara ut som det. Har ingen aning om vad det heter...köpte det på tygaffären här i min lilla stad...
    Häftade bara fast det med en häftpistol, jättelätt!!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!