Inlägg från: Elisia |Visa alla inlägg
  • Elisia

Lantlig/Romantisk inredning!

Hjääälp vad det tar tid att läsa igenom alla nya inlägg när man varit borta i några dagar. Kan inte fatta att det kan bli så mycket producerat på bara fyra dagar!!
    Jag måste verkligen hålla mig från att trycka "beställ" på ett antal sidor här och sitter och suckar av hänförelse över allt fint. Ska in en sväng till Grönbergs här i Göteborg idag. Ett annat tips för er som bor nära Göteborg är D.I.P på Hönö där det finns såååå mycket fint i dansk stil.

• Elisia

Rut - de där ljusstakarna var superfina!
    Har ni förresten sett de nya glasljusstakarna från SIA som finns i tre olika storlekar? Skulle vilja ha en av varje! Skickar en länk; det är sjätte bilden av nio på högersidan av sajten.

http://www.sia-homefashion.com/prod_produkter-luminescent-house_collection_649.html#

• Elisia

Oj - den funkade inte. Gå in under "Sverige" och välj sedan "luminecent house" och sedan är det sjätte bilden på höger sida, som sagt.

• Elisia

Jojo: har just mailat till det där danska företaget idag och de levererar gärna till Sverige. Kostar 230 pix vad man än beställer så samla på dig!

• Elisia

Jag håller med flera av de föregående talarna: Jag har alltid tyckt om den gammaldags stilen. Har suttit och suckat över allt från Madicken till Jane Austen i hela mitt liv och i övrigt haft en väldigt stark dragning till sekelskiftet. Jag har också gärna läst böcker som utspelar sig i slutet av artonhundratalet och början av nittonhundratalet så jag är nog lätt fixerad vid den där tiden. Utgår från att jag inte kommer att tröttna framöver heller.
    Finns det någon här från Göteborgstrakten som kanske känner för att slänga in en gemensam beställning hos Nordhjem.dk med mig?

• Elisia

Jaha, Jen... Det är väl bara att hämta papper och penna och ta dig igenom tråden från sida 1!

• Elisia

Någon som har bra tips på snyggt skoskåp annars? Vore så skönt att slippa se eländet nu i vinter.

• Elisia

Nyfiken Rosa: vad kostar de där två prylarna du lagt in? Så himla fina! Man borde se till att Ilva etablerar sig längre norrut... Men det gick visst att fixa transport uppåt landet om man ville!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!