Lantlig/Romantisk inredning!

Förresten lånade jag någons idé nu när vi ska göra om tvättstugan. Jag såg att någon hade gjort så i deras tvättstuga att de hade glasburkar till tvättmedel, vilket var fint. Så jag har inhandlat två sådana här...
idag har jag hämtat tv-bänken så om jag hinner imorgon ska jag förbi till måleriaffären o kolla på färger. måste hitta ett bra handtag/knopp med.
sedan är det att ta itag med tvättstugan! yey.
jag tycker ni ska visa er tvättstuga o ge mig lite inspiration!
jag har tänkt något sånt här... bruna trallor på golvet så man slipper betonggolvet. en lång bänk som vi har där ska få brunt / beige linnetyg eller liknande undertill där man kan ha smutskläder i korgar eller så...
ovanför bänken ska det vara någon slags hylla med glasburkar där tvättmedel förvaras.
alt. ska det när det hittas in någon snygg smideshylla att hänga handdukar på när man bastar + några sköna o snygga bänkar eller stolar/fåtöljer att relaca i när man badar bastu o vill gå ut o svalka sig...
vad tror ni?
fast man borde ju få kopiera in bilder för att visa o man kan ju skriva varifrån de kommer. men ja... har man tråkigt kan man ju anmäla meningslösa bilder *s*