Inlägg från: Elisia |Visa alla inlägg
  • Elisia

Madicken - kanonfint! Vi har ganska lika smak, som sagt...

• Elisia

Nyfiken R:Är de där burkarna i metall? Ska bannemej skicka väninnan som är på väg ner till Malmö att införskaffa mig ett par sådana! Några bra tips på inredningsbutiker i Malmö annars som jag kan skicka henne till för inköp? Gärna med hemsida då... så jag kan skriva en lång beställningslista.

• Elisia

Oj vad fint Inox!! Vad har du hittat din fina glasmosaik i köket och vad fick ni ge ungefär?

• Elisia

Apropå Ellos-möbler: Är det någon som har koll på vad de är gjorda av egentligen? På vissa står det MDF men jag har ingen riktig koll på vad det är. Pressad spånskiva??

• Elisia

Men, gud vad smart, INOX! Behöver ju inte krångla till det mer än så. Det gäller att tänka till ibland!
    Millface: GRATTIS och välkommen tillbaka igen!!

• Elisia

Nu minns jag inte vilka som hade skrivit och lagt in bilder på söta etiketter från Panduro men om någon känner sig manad och vet; VAR på hemsidan hittar jag dem? Har nog gått vilse...

• Elisia

När det gäller att handla på EBay, förresten... Är det någon som har koll på hur det brukar bli med frakten? Det kanske blir superdyrt i slutändan? Någon som har erfarenhet?

• Elisia

Och en fråga till nu när jag är på mitt mest frågvisa humör...
    Har någon en aning om var man kan köpa gnistskydd till öppna spisar? Eller kanske ännu hellre hur man fixar någon originell variant på egen hand? Finns ju så många kreativa själar här så det finns säkert någon som har en bra lösning.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!