Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Lantlig/Romantisk inredning!

Fragglerock: När jag var i Ullared var de slut! Surt!
  • Pärla1

Smultronet12: Jag har ingen att visa upp, min e en riktig skam Fundersam
    Men jag såg en fin på Ica kvantum, en hög träkorg med vitt foder i, kanonfin!
    Billig också, 159 kr! Sen gillar jag den uttjatade benvita tunnan på IKEA.

• Pärla1

Är det någon som ska på husmässan i Gtbg!det ska jag, längtar!!

• Pärla1

Hej allihopa!!Nu behöver jag era goda råd!Jag är så himla trött på mina gardiner i
    V-rummet! Nu e de typ vinröda, har haft vita innan...Vad tycker ni man kan ha?

Så här ser det ut nu(oj, snyggt med myggnätet vid sidan,haha)

• Pärla1

Saken är den, jag har dessa röda tavlor i rummet, så det måste passa till dem...

• Pärla1
    LPW: Precis, jag e trött på panelgardinerna. Linne e ju himla fint!
     Jag skulle helst vilja ha vita igen, men nu har jag de gardinerna i köket och sovrummetFlört känns inte som om man vill ha samma i hela lägenheten heller, haha!!
  • Pärla1

Hej allihopa, tack för era svar om mina gardiner i V- rummet. Ska till Jkpg imorgon så jag får kika lite då.

• Pärla1

hej hej allihopa!! Nu skrivs det ej så mkt i tråden som det gjorde innan.
    Väntar fortfarande på min älskade säng, haha!! Har börjat inreda rummet lite smått nu, pallar inte att vänta längre! Det är ju så kul! Köpte en vit tavellist(IKEA), där jag ska ha två olika gräddvita fotoramar på och ett par ljus. Köpte även en fin liten vit hylla på Indiska, som jag satt en blomma på. själva upphängningen är av smide.

Tyckte denna var fin på Indiska!

http://indiska.com/system/search/product.asp?id=55

Vet ni var man kan få tag på typ vita hjärtan av ull, filt eller tyg? Funderar på att göra själv, men har ni nåt hum så skriv gärna! Tänkte jag skulle använda vårt gamla fönster och sätta in hönsnät och sätta fast hjätan på!

• Pärla1

Hej allihopa! Är nyss hemkommen från "hem & Villa" mässan, blev grymt besviken måste jag säga, trodde det skulle vara mkt mer inredning. Det mesta var typ olika värmesystem,golv, fönster och dörrar. Så det var trist! Men vi gick en liten sväng på stan sen, har börjat planera lite julklappar så jag hittade lite till det.trevlig kväll!!

• Pärla1

Idag har jag varit och köpt filttyg som jag skall göra hjärtan av. Har varit så sugen på att pyssla den senast tiden, har ni några roliga förslag så tipsa gärna!!
    gjorde en höstkrans till dörren idag också. Inte så speciell, men det kändes som om blommor inte passade längre Flört

• Pärla1

Ankmor: Åh, tack...såg att ståltråden syntes lite väl mkt, får fixa till det...

• Pärla1

Här e lite pyssel jag gjort...filthjärtan med Langettstygn. Ska sätta upp ett tomt fönster på väggen, fästa gammalt hönsnät och sedan sätta dessa hjärtan i det. Ska göra ett litet till.

• Pärla1
    Samla: Tack, de blev lite lustiga i kanterna på en del ställen, men det syns nog inte sen...
    De var kul att göra iaf!
  • Pärla1
    Karamellfabriken: Haha, tack...gör egna, det var superlätt!!

Flatt: Håller med dig. Tycker man ska blanda för att få en hemtrevlig känsla!

Ellen H: Välkommen!denna tråd e livsfarlig, men helt underbar! På frågan om din säng, såg en billig och fin på IKEA, ser väldigt enkel ut. Såg den uppställd på "hem och villa" mässan och den var verkligen superfin. Bara slänga på lite tyg på kanterna/hörnen. Typ spets...åh,jättefint!

Har lagt in lite nya bilder på lägenheten om nån e nyfiken, hoppas jag får visa sovrummet snart, när sängen kommer *detta tjat om denna säng,haha*
  • Pärla1
    Millface: Det blev jättefint!! Förstår ej hur du hinner med allt!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!