Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

Alltså... VAR kan man hitta enfärgade naturvita morgonrockar i unisex-modell?! Jag har letat, men antingen är de för feminina eller flerfärgade, tom på Hemtex som jag trodde kunde ha... Vet att Jotex haft förut i flera år, men inte nu längre!

• therre
    Våran lilla familjs skrev 2006-09-13 08:58:35 följande:
    therre skrev 2006-09-13 03:33:51 följande: Alltså... VAR kan man hitta enfärgade naturvita morgonrockar i unisex-modell?! Jag har letat, men antingen är de för feminina eller flerfärgade, tom på Hemtex som jag trodde kunde ha... Vet att Jotex haft förut i flera år, men inte nu längre! På LAGERHAUS i Göteborg köpte jag vita morgonrockar... Enkla & fräscha!Ta en titt där...
    gah! jag har ju inte lagerhaus här! inget på postorder?
  • therre
    hampo skrev 2006-09-13 11:31:51 följande:
     Nu har jag målat om i datarummet. Målat ny antikvit färg i allrummet o satt dit en bård , om ni vill titta.
    gah! hur hinner du med allt kvinna? jättefint! ditt hem är som ett dockskåp
  • therre
    hampo skrev 2006-09-13 14:02:22 följande:
     Det beror dels på mitt intresse kan jag säga.
    du har så fint o mysigt! jag önskar att jag också kunde hitta fina saker att göra om ju letar nu iaf på ebay efter nåt passande till tvättstugan
  • therre

åh vad fina möbler ni hittar på blocket!

förresten... ni som handlar på fridas gård... vad har de för priser där? en del "countryshops" brukar vara rätt dyra, men jag har fått för mig att frida verkar ha rätt bra priser?

• therre
    Karamellfabriken skrev 2006-09-14 06:03:17 följande:
    Vad tror ni om denna? Vit då förstås!www.blocket.se/vi/9281153.htm
    i barnets rum som "mysbädd" kanske med tanke på måttet, men annars tyckte jag inget speciellt. gillar krumelurer o sånt
  • therre
    Beatrize74 skrev 2006-09-14 09:21:12 följande:
    Vilka var det nu som hade bilder på sin tvättstuga? Behöver lite inspiration. Det är ju sååå trist att tvätta som det är nu!
    ja, efterlyser också
  • therre

Till bänken i tvättstugan hade jag bestämt mig för något lintyg i brunt/beige eller något sådant som draperi, men nu har jag ju fått värsta beslutsångesten ju... rosor med vit bakgrund är så vackert... men det kanske kan bli kuddar eller pläd av det?

detta -> http://www.stofogstil.dk/bolig99/sgrafik/812972s.jpg tyckte jag var sött

• therre
    Sylt skrev 2006-09-14 18:16:09 följande:
    Mill --> Superfint Therre --> Du undrade över priserna på Fridas gård. Jag tycker att hon är billigare än andra ställen. Min lykta kostade 200:-, dörrmattan 185:-, "anslagstavlan" 169.- bl a 
    Ja, det lät ut som bra priser. Annars brukar ju de flesta affärer ta ganska bra betalt, men smakar det så kostar det ju!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!