Inlägg från: hampo |Visa alla inlägg
  • hampo

Lantlig/Romantisk inredning!

För mig är det tidningen Lantliv, sen kommer Drömhem och Trädgård.

§ alla har vi varit små §
  • hampo
    Samla skrev 2006-10-01 18:31:11 följande:
    Som övriga: Drömhem..., men köpte en norsk tidning som till o med slår Drömhem: Vakre Hjem & Interior på Pressbyrån. Tjocka lyxiga sidor, underbara saker, jag LOVAR ni blir inte besvikna. Usch sjuk hela dagen, jag som tänkte åka till www.anrika.com och till MiljöstalletLivet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
     Krya på dig.
  • hampo

Lantliv fick mig att börja skapa mitt hem . Satte igång och målade, sen har det bara fortsatt. Man blir helt sjuk när man läser den.

• hampo
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande:
    Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR?
    Har köpt mina i Leksand.
  • hampo
    therre skrev 2006-10-02 14:21:27 följande:
    hampo skrev 2006-10-02 14:04:26 följande: therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande: Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR? Har köpt mina i Leksand. § alla har vi varit små §såklart att det är DU som har dem! Vet du vad affären hette? Man kanske kan maila eller ringa dem. De verkar gå åt som smör i solsken på Ebay iaf
     Lantliv heter affären i Leksand. (Såklart att jag har) (ALLT SOM DU VILL HA)
  • hampo
    Sylt skrev 2006-10-02 16:38:49 följande:
    Har lagt in lite bilder fr resten av mitt hem för er som är nyfikna, varnar för att det inte är romantisk/lantlig stil...... man kan faktiskt blanda
    Jättefint! Verkligen...
    Är det nån som blandar här så är det nog jag.
  • hampo
    therre skrev 2006-10-03 06:16:07 följande:
    hampo skrev 2006-10-02 15:54:13 följande: Lantliv heter affären i Leksand. (Såklart att jag har) (ALLT SOM DU VILL HA) § alla har vi varit små §Jag vet Jag får komma till dig får du dra med mig på shoppingturer där nere nublu skrev 2006-10-02 15:00:58 följande: Klart att det är e-bay...*suck* Jag som lovat mig själv att det blir INGET e-bay förrän jag har jobb. En morot så bra som någon i jobbsökandet! Haha! Ja, det var det ju! Hoppas du får jobb snart då *s*
    Ja, gör det. Det blir kul.
  • hampo
    juni mamma skrev 2006-10-07 13:46:10 följande:
    Är det ng som vet om det finns ngn ÅF för House doctor i Dalarna? Har provat att söka på deras hemsida, men jag får bara ett felmeddelande.
    Lantliv i Leksand och Inredningsbutiken i Rättvik.
  • hampo

Gruvgatan 14 i Falun...

• hampo

Inte ovanligt att träet gulnar. Det finns färg som ska hålla för sånt. Det står på burken i så fall. Den färgen använder jag.

• hampo

Lantliv inspirerar mig till allt jag har målat och fixat här hemma.

• hampo

Lantliv är då den mest underbara tidning jag läst.
    Har Drömhem och Trädgård också.
    Men jag tycker att Lantliv har bättre reportage från hem som man blir helt kär i . Man får inspiration som bara den.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!