Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

ååå.. vilket märke?

• NyfikenRosa

Pärla1 .. skulle vilja ha något som påminner om ett kinaskåp du vet... och jag tyckte att det var rätt bra... ska nog fynda ett på blocket isåfall

• NyfikenRosa

Sunna... tack! det planeras för fullt ska du veta!!!!

Pärla1: ÅÅåååå måste kolla

• NyfikenRosa

pärla1... de kommer nog att bli bra... ska fundera stenhårt på det!

• NyfikenRosa

fragglerock... tror att julia gjorde det?

• NyfikenRosa

iiiiiiiihi... jag ska till ILVA på torsdag.. hoppas att det finns en massa ny saker!!!

• NyfikenRosa

Juliah... nej den har inte kommit än... hoppas att den har kommit idag.. det kunde ta emellan 2-6 dagar...

• NyfikenRosa
    Mystjejen skrev 2006-08-22 08:07:03 följande:
    juliah skrev 2006-08-22 07:46:36 följande: nyfiken,Har du fått hjärboken som du beställt ännu? Är så nyfiken på att få höra om det fanns ngt roligt i den. Jag har den och jag tycker att den är jättebra. Finns mycket fina saker och tips man kan göra. Jag ska också göra iordning dotterns docksäng. En vagga, den är nog inte så gammal men jag hade den när jag var liten så den är inte ny heller. En klassisk vagga bara... Tänkte nog göra decoupage på den. Ska fundera lite till... I övermorgon kommer Pandurokatalogen hoppas de har lite nytt fint pyssel...
    Mystjejen..  är den bra eller bör jag ångra mig att jag köpt den?
  • NyfikenRosa

jag köpte ju clean cotton sprayen och tvälen direkt från dem.. ni får maila och fråga..!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!