Inlägg från: Englavingar |Visa alla inlägg
  • Englavingar

Lantlig/Romantisk inredning!

ÅÅååå...vad snäll du är millface

• Englavingar

millface; Kul att se bordet hemma i ditt hus, det blev jätte fint!!!

• Englavingar

Åååå...jag har verkligen blivit lite tokig i all vacker inredning....det finns ju så mycket fint!!!

I morgon ska jag och min sambo åka till Örebro och gå i inredningsaffärer...det finns en hel del fina affärer där, det ska bli så mysigt. Inredning har blivit min medicin...jag måste bara ha den!!

• Englavingar

Nu har jag lagt in några fler kort, om någon vill titta in till mig så är ni välkomna!

• Englavingar

Tack för era fina ord om mitt hem.
    Tyget runt handfatet sitter fast med hjälp av klistrat kardborreband, vi har inhandlat det hos en sömerska...och jag tycker det är så fint, och ger en gammal stil.

Spegeln är köpt på en affär här i Västerås som heter Nisses. Det är en affär som har en massa saker, både rent skräp, och sedan kan det även finnas en hel del fina fynd, om man har tur. En sådan affär som man får åka till många gånger innan man har tur att hitta något fint.

Fågelburen fick jag i present förra året, och jag gillar den jätte mycket!

• Englavingar

juliah.....de där vita pallarna ifrån ellos satt jag och tittade på igår, och funderade på om jag hade någon plats för dem. Jag tyckte de var söta och till ett bra pris.

• Englavingar

Var till Örebro idag för att gå i inredningsaffärer. Blev så besviken för den finaste och bästa butiken hade sommarstängt på lördagar........åååååå vad jag blev sur.
    Så jag kom hem tomhänt till Västerås.

• Englavingar

Elisia...våran trappmålning är troligtvis i från när huset byggdes, 1936...så vi har velat spara det och inte målat över det. Jag tycker också att det är fint, kul att du med tyckte det!!!

• Englavingar

malins79....den klockan som du funderade på har vi i köket. Jag tycker att den är söt och har en lite gammaldags stil.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!