Lantlig/Romantisk inredning!
Är det nån som har lust att lägga in länken till lerumshuset så slipper jag att leta *pliiis*?
Är det nån som har lust att lägga in länken till lerumshuset så slipper jag att leta *pliiis*?
ÅÅÅÅÅÅÅÅH, FINT!!!!!!
NyfikenRosa: Detta? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15600&catalogId=10103&storeId=2&productId=35117&langId=-11&categoryId=16479&chosenPartNumber=S09816719 Med små söta förvaringslådor under...
Tydligen rekomenderas Shellack på kvisthålen, de dra åt sig färg och om man inte har det så kan färgen spricka på dem.
Nubu: Visst är det irreterande när de vill lägga pengar på så onödiga saker
!
Nubu: Helt befängt att kasta ut så mycket pengar på sån skit ..
Väntar otåligt på att vi ska få vårt nya köksbord.. Köpte ett i feburari, så ett finare på bild när vi skulle hämta ut det. Valde att vänta tills det finare kom in, väääääntar fortfarande
.. Pratade dem innan semstern och det ska komma någon gång i augusti.
Nu till frågan: Vi har ett jättekort kök och ett bord som är 180 cm får inte plats, det vi har tittat på är 130 och har tilläggsskiva, men vi funderar på att flytta.. Köpa längre bord och ha det trångt ett tag eller ha en klaff som stör i evigheter?
Tips: Kika in hos Ängsskogensblomma, hon har det såååååååå fint
nublu: Jag tror att det är klaff (men hoppas på iläggskiva). Om det är det så kan man inte ha tre stolar bredvid varandra på en sida och det tror jag kommer att störa mig.. Svårt svårt!
Jen05: Jättefina bord bägge två ! *kan inte bestämma vilket som är finast*