-
Den tvbänk ni har är jättefin men den är för djup för oss! Så svårt att hitta en snygg mediaförvaringSamla skrev 2006-09-06 18:42:50 följande:Sylt: ånej, kanske blåsa med hårtork, eller ta in bordet i ett varmt rum över natten? Vi har tv: n på Ikeas Liatorp mediaförvaring: www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...(hoppas länken fungerar) och så har jag tre vita korgar från Ilva. Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
-
japp det gäller att hålla ögonen öppna på annonsplatser!!Samla skrev 2006-09-06 19:24:48 följande:puppisen,: mmm det är svårt. Men kanske ett tv-skåp från Blocket som du målar vitt?TJOHO!!!! Indiska har en ny hemsida!!!!!!! www.Indiska.se Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
-
Älskar Indiska
-
Samla, oh va fint det blev!!
-
Idag hittade jag helt otippat 2 fina kuddar på ICA MAXI, en lite linneliknande kudde med knappar på sidorna o en röd o vit randig kudde, jätte fina till ett lantligt hem. De kostade endast 29,90kr/St. Blev så glad.... dessa oväntade inköp är roligast
-
samla, ja jag har fyndat många gånger på ICA MAXI, bor väldigt nära.
-
juliah, så fin kudde!! En sådan skulle jag vilja ha! Själv har jag sytt linnetabletter igår & idag, vita o röda. Alla sysugna här inne kanske skulle bilda en gammal hederlig syjunta
Synd att man bor på olika håll i sverige bara
hihi...
-
Snyggt skåp, får man fråga hur mycket det kostade?Smajla skrev 2006-09-07 22:20:09 följande:Puppisen skrev 2006-09-07 20:40:42 följande: Idag hittade jag helt otippat 2 fina kuddar på ICA MAXI, en lite linneliknande kudde med knappar på sidorna o en röd o vit randig kudde, jätte fina till ett lantligt hem. De kostade endast 29,90kr/St. Blev så glad.... dessa oväntade inköp är roligast Himla kul när man gör såna där oväntade fynd. Vårt badrumsskåp ramlade vi över på mataffärn City Gross! (Bild i mitt galleri.) //Smajla
-
Sorry, bor i Gävlejuliah skrev 2006-09-07 23:02:18 följande:Tack puppisen! Den var busenkel att göra!Ja en syjunta låter trevligt, ingen som bor i sthlm:s området :D ???
-
Så fint överdrag!Rut skrev 2006-09-08 11:06:01 följande:Oj,oj vad mycekt jag har att läsa ikapp:)Har iallafall äntligen fått färdigt "överdraget" till mitt handfat. Bild finns i mitt galleri. Idé och modell har jag kopierat från någon härinnne, men minns inte vem det var... Kan bara säga att jag tycker att ditt är snyggare...
-
phu... äntligen läst klart hela tråden... börjar bli FL beroende & speciellt den här tråden o Vita hem!!
Juliah, blev så inspirerad av din fina docksäng så jag åkte hem till mina föräldrar o rotade igenom deras vind. Visste att de hade en gammal docksäng någonstans... men vart? Hittade tillslut på den efter mycket rotande. Ska nu måla om den!!
Min mamma letade dessutom fram gamla vita lakan men insydd virkad kanal (sådan lakan som man hade förr i tiden när man hade lakan under täcket) efter min mormor. Hur fina som helst!
Vad skulle ni ha gjort, sytt ett påslakan till ert barn, docktäcke eller gardiner? Måste tillägga att de skulle passa som gardiner, de är så stilrena o fina.
Hoppas någon kan ge mig lite råd, känns lite svårt att sätta saxen i sådana fina lakan som min mormor har gjort. Men samtidigt så tror jag att hon inte hade misstyckt utan blivit glad att de kom till användning! -
lilla, Uv, sätt gärna skydd på kanterna ifall du ska hissa gardinen upp o ned mycket, stången kan nöta på tyget! Kommer inte på vad skyddet kallas, någon som vet?? jag har hissgardiner o det är sällan jag hissar ned dem men tänkte bara bidra med ett litet tips!
juliah, ja det är svårt med fina ärvda saker. Man ska nog tänka igenom det en eller två gånger innan man gör något! Men jag tror nog att våra mormödrar hellre hade viljat att de kom till användning -
jättefin växasäng, e själv på jakt efter en sådanpolarcat skrev 2006-09-10 21:18:50 följande:hej har fyndat en växa säng på blocket ..tänkte måla den vit till nya pojkrummet nu när vi flyttar,finns i mitt galleri bara o kika in:)
-
Snygga inköp, speciellt den röda skålen! Vill oxå shoppa loss i KöpenhamnSylt skrev 2006-09-11 19:06:08 följande:Lite fynd från Köpenhamn! Skål, Green gate Värmeljushållare, Lisbeth Dahl
-
Har försökt leta efter den boken på pricerunner men det kommer bara fram konstiga böcker, vad heter författaren, förlag mm??juliah skrev 2006-10-01 21:07:41 följande:Vet inte om det är denna ni menar? Jag har iallfall gjort min efter boken Vit julFinns nog lite nytt pyssel i mitt galleri om ngn vill se
-
nej säg inte så där
Vad ledsen jag blir, visst är det ICA-förlaget? I sådana fall tror jag att jag vet vilken det är, såå mysig!
-
ska kolla på bibblan!
-
Ja kuddarna var verkligen söta, men de hade oxå fina ljusstakar!Fragglerock skrev 2006-10-08 13:15:35 följande:www.aldemi.seSöta kuddar!
-
Håller med millface, den tidningen (Drömhem och Trädgård) är standard hos mig o så unnar jag mig Lantliv någon gång ibland.millface skrev 2006-10-09 08:55:59 följande:Flatt skrev 2006-10-09 08:31:05 följande: Hallå...Tänkte börja prenumerera på ett par inredningstidningar och undrar vilka ni tycker jag ska prova... Drömhem och trädgård!!!!
Min svärmor prenumererar även på Hem Ljuva Hem o Allt i Hemmet så jag brukar få dessa tidningar efter henne. Tycker dock att Hem Ljuva Hem inte är så intressant.