Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

jo, förresten så ang. sänggaveln vi gjorde... vi har byggt träpanel (liggande) till gaveln som nu ska betsas i antikvit. tror det blir bra!

• therre

Var står priserna när man beställer från Lantlig Design?

• therre
    Vilja78 skrev 2006-08-03 14:16:04 följande:
    therre: ÅH! Vilken underbart bra idé! Så ska jag bygga min sänggavel, såklart! Snälla sätt in bilder när du är klar! Jag vill sätta igån med det samma! Tänk om man hade lite mer tid...
    ja, det är nog ganska enkelt (säger jag som "designade" o sa åt sambon att en sån vill jag ha var bara för honom att knata ut i verkstan )
  • therre

ingen som vet vad spetsbackarna kostar?

• therre

tänkte ju ringa o be dem beställa hem backarna, men eftersom att jag inte har nån prisuppgift kanske de kostar typ 600:- eller nåt styck när man ska hämta ut dom

• therre
    therre skrev 2006-08-03 14:19:59 följande:
    tänkte ju ringa o be dem beställa hem backarna, men eftersom att jag inte har nån prisuppgift kanske de kostar typ 600:- eller nåt styck när man ska hämta ut dom
    Äh, den kostade bara 250:- eller nåt sånt. Nåt på 200:-. Så imorgon får jag den stora backen. Dock osäker på vilken av dom det blev. Haha.
  • therre
    Samla skrev 2006-08-04 12:49:44 följande:
    Är det någon som vet vad kristallkronor brukar gå för på auktion, fick tipset att kristallkronor var mycket billigare på auktion än på tex blocket?? Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Den här var ju inte alls dyr! -> http://www.blocket.se/vi/8702477.htm?ca=1_13_s
  • therre

Ööööh. Oj! Såg bara 700:- i annonsen

• therre
    millface skrev 2006-08-20 10:43:17 följande:
    Bokhyllan är också fin men den har jag tyvärr inte plats till...
    Åh, du hittar ju fina saker på Blocket hela tiden juuuu!
  • therre
    Samla skrev 2006-08-20 13:06:33 följande:
    Måset bara visa mitt allra bästa fynd för 49.90 kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Ska bara knipsa bort överflödiga öglor där uppe. Tror ni en takrosett passat till denna? [Stäng fönstret] Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Rusta? Såg en sådan där och tyckte också den var fin!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!