Lantlig/Romantisk inredning!
www.blocket.se/vi/8993636.htm
www.blocket.se/vi/9270756.htm
Finns så mycket fitn på blocket.se att man blir SJUK! Måste taen loppisrunda till veckan.....är i behov av nytt köksbord
www.blocket.se/vi/8993636.htm
www.blocket.se/vi/9270756.htm
Finns så mycket fitn på blocket.se att man blir SJUK! Måste taen loppisrunda till veckan.....är i behov av nytt köksbord
Ja visst va skåpet snyggt?! Gillar när det är lite "skamfilat"
jag har visserligen all plats i världen men Jönköping är lite för långt bort:)
Just det....(blir många inlägg här idag)....funderar på att sätta enkla, snygga "speglar" på ett slätt linneskåp jag har....hur fäster man dem och vart får man tag på dem?
www.familjeliv.se/krypin/luscious/gallery/phpwwkktl.jpg
www.familjeliv.se/krypin/luscious/gallery/phpxurml9.jpg
Detaljer ur min svärfars fiiiina hus...Moraklockan är vitmålad med lite gulddetaljer. Trappräcket är sådär perfekt.... Drömmer om att jag och sambon ska få ta över en dag! *ler* Ligger på en strandtomt och har enorma möjligheter. Vardagsrum och matsal har ett gammal trägolv som idag är sådär nästan orange....vill slipa och måla vitt....*drömmer*
är på jakt efter ett soffbord i vitt....gärna lite shabby helst inte för dyrt men är det rätt bord så....har ni några tips???
Ohh...blev överlycklig när jag hälsade på mamma förut! Hon hade hittat ett superfint pottskåp/kommod till mig...vitt och helt underbart...dock väldigt slitet och det saknas en knopp....*kärlek*
Samla: Du har ingen bild på ditt soffbord?? Behöver inspiratione
Ingen annan som gjort något liknande eller har andta tips på snygga soffbord??
therre: Kolla på MidBec-tapeterna....mycket rosa i deras katalog om jag inte missminner mig. Även Laura Ashley har mycket fint...
letar efter ett nytt köksbord...funderar på att kapa benen på det vi har nu, men är osäker på om det blir för stort...har ju bara en nätt 3-sits soffa + en liten fåtölj....(Soffan= IKEA's Nikkala och Fåtöljen: IKEA PS med överdrag...)
Kika gärna på det i mitt bildgalleri och säg vad ni tror.
www.blocket.se/vi/9309721.htm
Går ett sådant skåp att fixa till med vit färg?? Eller blir det för mycket plotter med alla spröjs?? Naturligtvis GÅR det att måla det, men frågan är om det är svårt och dömt att misslyckas??? färg på glas = fult