Lantlig/Romantisk inredning!
Samla: Fin lampa och väldigt fin tapet bakom! Var kommer den ifrån?
Samla: Fin lampa och väldigt fin tapet bakom! Var kommer den ifrån?
Samla: Jag hittade din tapet i ditt galleri!
Härlig inspiration eller hur?! Finns dock alldeles för lite i Sverige!
Jocone: Jag håller med Dinah! Sätt fina almogelister på i en eller flera rektanglar, gör allt vitt och byt yt handtag/knoppar till nya i lantlig stil.
Jen75. Vi har så mycket skor att vi knappt kan ha allting framme...vi har bara en enkel vit skohylla gjord av rundstavar typ. I huset ska vi gömma massor av skor i en Ikea Pax-garderob med skoinsatser i hela. På den har vi luckan Brevik. Skulle helst velat ha Birkeland-luckan men då det är i ett grovkök så är nog släta dörrar att föredra när Johannes smutsiga fingrar hamnar lite överallt på inredningen!
Upprepar min skoidé till er som kom efter:
En 50 cm eller 100 cm garderob från Ikea (Pax) med dörrarna Birkeland och smideshandtag. Som inredning i garderoben finns det speciella skohyllor i metall.
VÄLKOMNA HEM TILL MIG!!!! NU har jag bilder på det mesta i lägenheten om någon vill kika! Om ni har tur kan ni också knipa en placering i mitt kryp in!
I huset vill jag ha ett vitt kök...men detta var redan fint, gult så då fick jag spinna vidare på det.
Luscious: När vi flyttade in så fanns det redan en dyr, fin. mörkare grå (fast modern) tapet i vardagsrummet. Jag behöll den och det är inte alls så dumt till den lantliga stilen....varsågod och kika in!