Lantlig/Romantisk inredning!
hampo, jag har sett linneduk som är vaxad, i vitt samt beige. Asko, panduro...har sett på fler ställen men minns inte vilka just nu tyvärr...
hampo, jag har sett linneduk som är vaxad, i vitt samt beige. Asko, panduro...har sett på fler ställen men minns inte vilka just nu tyvärr...
Helt klart bland de finaste vaxdukarna jag sett, börjar så smått inse att jag också lär behöva vaxduk, den dagen trodde jag då aldrig skulle komma...hihi..är ingen vaxduksälskare direkt!
GRATTIS millface!
Nyfiken r, vilka fina boxar och vad duktig du är på att fota :) !
Näe, Tilda är lite väl sockersött för min del också...
Jag satt o bläddrade i panduro katalogen och där fanns det en hel del måste ha grejer. Fanns tex fina vita snöflingor av filt, man skulle tex kunna sy på fina pärlor och hänga i granen. I o med att katten gärna klättrar i granen och lilla killen säkerligen kommer att ruska om granen ordentligt så gäller det att ha mjuka prydnader i granen ett par år framöver!
Hahaha beatrize, dagens skratt fick jag av dig!
Måste kika in på överskottsbolaget, vill vill vill inte ha vaxduk men jag inser att det är ett måste och då får man ju helt enkelt göra det bästa av situationen!
sylt, finfin veranda! Gillar verkligen konsollerna från indiska!
kurreburre, gillar verkligen ikeas ståt, den ska jag ha i tvättstugan!
nr, så jättetrist, man får helt enkelt vara försiktig i framtiden med bilder, kan inte låta bli att bli lite irriterad över personen som anmält, varför, inget annat för sig???
Jag måste bara säga det att jag faktiskt älskar vitt vitt vitt! Vitt finns ju i så många olika nyanser från det allra vitaste kritvitt till kärnmjölksvitt...olika strukturer som grovt linne, fårskinn, tunn skir bommull osv ger liv åt hemmet.
Visst tycker jag om färg, just nu ska vi tex lägga in ett nästan svart granitgolv i hallen och det blir en härlig kontrast till det vita...hmm, tolkningsfråga det där med om vitt samt svart egentligen är några färger i och för sig...
Har också perioder där jag slänger in något blekt turkost, brunt, ljusrosa och trivs med det.
Oj, nu babblade jag visst på här men det jag vill komma fram till är att jag älskar vitt och att bilden som du visade Beatrice är otroligt vacker för mig!
värsta supermamman, mullvad blir jättefint, dock är jag personligen inte så förtjust i panellängder, himla brukar ha fina linnegardiner med knytband upptill!
Har målat en liten docksäng som jag fyndade på loppis för ett par veckor sedan!
Vill också tipsa er som älskar vitt lika mycket som jag ;) att en ny tråd öppnats som heter vita hem!