Inlägg från: jen05 |Visa alla inlägg
  • jen05

Lantlig/Romantisk inredning!

Samla:Jag är ute efter sån där lampa du har i din dotters rum på skrivbordet, var har du fått tag på den? sen hade jag velat ha "lampkjol" till...såg detta på lantlig design men både lampan och lampkjolen är ju så dyr...stod inget pris på lampan men jag antar att den är dyr eftersom lampkjolen kostade 400:-..... blev lite rörigt men hoppas du förstår!

• jen05

julia: Ja det kanske man skulle klara av, det ser inte så avancerat ut, men det ser ju ut som att det är någon bokstav eller liknande på lampkjolen, ett broderi eller nåt om jag inte minns fel?? det kanske blir svårare...

men tyg finns nog på vanliga tygaffärer, eller så kan man beställa från typ ellos!

kan ingen som har plustjänst klistra in den här? så det är lätt att gå o titta lite då o då?

• jen05

detta soffbord ska jag köpa om det finns kvar....inte så stor risk men..ska försöka få tag på annonsören imorgon då jag inte fick något svar idag..

blev så frälst i det bordet! så om det inte finns kvar, vet ni vart jag kan få tag på ett liknande??

www2.blocket.se/ar&id=8678064

• jen05

Ja det gjorde jag med, synd att man inte är gjord av pengar

• jen05

polarcat o eddan: tack för att ni håller tummarna polarcat..ja den hade passat på många ställen, hall sovrum vardagsrum osv

• jen05

vet ni vart dom säljer sådana? det bordet kommer från asko, men jag hittade inte det i deras sortiment nu:(

• jen05

Smájla, ja jag misstänkte det...får hoppas att bordet i annonsen inte är sålt då...

• jen05

Förresten det här med sängkappa, "kan" man ha det på en säng som har gavlar?? tror ni det ser dumt ut?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!