Lantlig/Romantisk inredning!
nya bilder inlagda nu
nya bilder inlagda nu
våran lilla familj: det bästa är att sätta det så nära glaset som möjligt för annars måste du flytta på krukor o dyl så fort du ska dra ner dem. Ska du inte det utan ha dem istället för gardiner så ...hade jag ändå satt dem där inne. har bild ¨på mina bambujalusier i mitt galleri
Vi har dem iofs inne i fönstret pga av det var svårt att sätta dem på annat sätt och vi fäller ju ner dem när det är för soligt ute.
har fått hem vår stoora fotpall nu(större än vi trodde)
Kan ju använda bara den som säng!!!
har lagt in fyra bilder på ett hus vi ska kolla på. 500 000. Kan man göra nåt skoj med det?=)
hemsjöhus ska jag kolla på kl 16.00. Det andra huset är superfint men vattnet behöver man köpa reningsverk till om man vill dricka det.
såg att de hade fina ljuslampetter på jysk..ett tips bara. ska nog köpa dem själv. var en serie med lantliga saker(tre st bara iofs)
vad konstig planlösning.... men häftig. Är väggen stor nog så soffan får plats mot köksväggen? Vet inte hur långt det är fram till balkongfönstrena men annars kan du ju ställa tvn efter balkongen om man inte störs av att dörrarna är där. Databordet hade jag satt vid sovrumsväggen. o då kan man ju ställa en bokhylla vid sidan av databordet så det blir lite avskilt eller två byrååer bredvid varann o bambujalusier från taket ner bakom byråerna.(bambujalusier är inte så långa)
nån som fattar?
fast jag gillar udda lösningar så själv hade jag ställt soffan snett med soffryggen mot det lilla fönstret och tvn i motsatt hörn.
lycka till
Vi ska flytta nu. O inflytt var lite tidigare än väntat 15/10. Så är det nån som vill hyra 4a på 95 kvm för 4600 i varmhyra inkl garage i granefors/asarum?
Vi ska flytta nu. O inflytt var lite tidigare än väntat 15/10. Så är det nån som vill hyra 4a på 95 kvm för 4600 i varmhyra inkl garage i granefors/asarum?
håller med ovan!
www.blocket.se/vi/9406609.htm
den vill jag köpa. ska bara kolla ifall den får plats i vår nya lägenhet. vad tycks?=)
Och jag litar på att ingen av er snor den innan jag har kollat måtten!
hehe
pratar vi om pappelina?
Ska beställa två till sovrummet(varsin matta).
Har inte bestämt motiv än bara!