Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag har använt Beckers Vintergata till alla min möbler och träväggar. Ibland slipar jag bort lite färg och/eller vaxar för att få lite olika utseende på möblerna.

• Fragglerock

Min gubbe HATAR ordet patinerat. Han visste inte ens vad det var innan vi träffade mig, målarkludden!
    Nu suckar han när jag envisas med att FÖRST måla, SEN slipa bort det jag just målat! Men jag patinerar ju!!! *hehe*

• Fragglerock

Jag vet att det kanske inte är helt i stil med vad ni gillar, men ni brukar ju ha kolla på affärer å sånt så jag frågar ändå...

Jag gillar ju Rodman kuddarna och filtarna (finns bild på en röd ludde med stjärna i vårt gästrum eller på www.olivedals.se), vet någon om det finns nån bra affär förutom Olivendals som säljer deras grejer i Stockholm?

• Fragglerock

Var köper ni era någonstans? Jag är så sugen på en filt till gästrummet... men sambon suckar över priset!

• Fragglerock

Nähä, har Hemtex dom??? Hmmm, jag har nog inte varit på Hemtex på hundra år!!!

• Fragglerock

Jag kanske skulle göra en tur till Värmdö då, det är ju inte så långt!

• Fragglerock

Vad är Fridas? Har jag missat nått eller? Ligger ju tre veckor efter i den här tråden igen efter att datorn helt sonika lade ner en kväll å blev tvungen att lagas! FÖR mycket heminredning kanske?!?!

• Fragglerock

Alltså, jag har ju en sjuklig grej för ljus. Jag köper MÅNGA men så skäms jag så jag gömmer dem för gubben och tar fram dem i lagon doser. Å inte tala om ljuslyktor - jag är p a t e ti s k! Skulle kunna lysa upp halva Stockholm med alla mina ljus och lyktor!

Ska man söka hjälpa kanske... på Anonyma Ljusmissbrukare...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!