Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

VLF, ja den lampan får det bli! Fasen det där med ilva...

Mystjejen, usch så trist med spegeln! Ska det vara klinkers alltså i hall samt kök?
    Jag tycker att det är fint med rutigt, känns klassiskt!

Elisia, när får vi se bilder, är sååå nyfiken!

• juliah

Mystjejen,

Jag är så sugen på att få se bilder sen på hur det blev med färgen i hallen!

• juliah

Tehe,

Vilket fint bord!

Varför finns inte ilva i sthlm??? Verkar vara urbra!

• juliah

Men kan ni sluta prata om ilva någongång då *ler*, man blir så himlarns sugen. Här i sthlm finns väl en hel del men det vore toppen med lite mer ikeapriser.

Asko har en hel del fint, men det är inga ikea priser att tala om tyvärr...

• juliah

Det  finns en helt ok vaxduk på åhlens, ljus med medaljonger!

Samla, vilka fina stolsdynor, inte helt oöverkmliga till priset heller, hmmm, blev sugen!

• juliah

Men vad är det här för något, sa vi inte att det var nog pratat om ilva nu *skrattar*?!
    malins79, du får berätta sen vad ni fyndat!

Samla,
    Ska kolla Joseffssons, vill helst ha i linne!

Ja jag får väl trösta mig med att jag ska på loppis imorn, ni får hålla tummarna för att jag hittar något! Kanske en gammal fin stol, det vore skoj!

Näe, ska ut o hänga tvätt i solen!

• juliah

Mystjejen,

Vi har trägolv överallt förutom i farstukvist samt hall. Om ni har golvvärme så kör på klinkers särskilt i köket, enklast att rengöra!

• juliah

vilja78,

Tror att det blir jättesnyggt, kanske bör man slipa den innan?
    Fina beslag finns på nacka byggnadsvård (www.nackabyggnadsvard.se).

Måste bara säga det att det är så roligt med fler likasinnade, ÄLSKAR den här tråden, så mycket tips och härlig inspiration!

• juliah

nublu,

Jag skulle satsa på vitt linnetyg som man kanske på ngt fiffigt sätt kan knyta med band, är nog inte allt för svårt att sy själv!

vilja78

Panel finns att köpa på bauhaus, byggole osv. Blir nog mycket billigare att måla själv, tror också att färdigmålade brukar vara ganska blanka, tycker att det blir finare om det är lite matt!

Amoroso, bra tips med h&m, har dock inte fått katalogen ännu men påslakanen såg jättefina ut!

Ja det är ett evigt dilemma det här med arbetsplats, jag vill jättegärna se bilder på hur ni har det vid era arbetsplatser!

• juliah

VLF, låter som att ni funnit en så bra lösning på arbetsplatsen! Lampan ska jag definitivt också köpa!

Hittade absolut ingetnting idag på loppisen...men men, det kommer fler tillfällen!

Jag vill också beställa från h&m, hmm, verkar som att alla fått katalogen utom jag...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!