Lantlig/Romantisk inredning!
Säng 1 är klart snyggast.
Säng 1 är klart snyggast.
Jag tyckte att Tilda-tygerna var fina- skall definitivt titta på dem.
Tänk bara på färgen ovan ("standardvit") kan skära sig mot lister etc som vanligtvis är målade i just S0502-Y (dvs lister etc kan se smutsiga ut). Vi valde därför S0502-Y även på väggarna och på en större yta uppfattas den som en varm vit nyans snarare än som gul.
Superfint
Kurreburre och luscious! Det finns en fodertunna som det antingen står "cat food" alt "dog food" på som jag tycker är fin (närbild på tunnan för hundmat finns i mitt galleri). Jag skall köpa den för kattmat (så snart den kommer in igen). Jag har sett den på Hans Mikaels (Stockholm) samt på Grandmas (Göteborg), men de skall även finnas på Asko (?) och säkerligen på fler ställen. Någon som sett dessa i andra affärer?
Jag tycker att den lilla gunghästen som finns på bild på www.slottstalletsmobler.se är helt bedårande! Skulle bra gärna vilja ha den i fönstret i "mitt" rum!
Har ni sett de fina anlagstavlorna som finns på Ilva? Jag blir galen på mig själv... Var där för någon helg sedan (bor i Göteborg) och såg dem men vi hade bråttom hem och jag glömde att en... Hur dum får man bli egentligen?! Undrar om det går att tillverka en sådan själv? Någon mer tur till Malmö lär det ju inte bli den närmsta tiden...
Samla! Sök på "anslagstavla" på ILVAs hemsida (tycker om den sandfärgade)
Smultronet21! Vad är det för hinkar? Kommer inte in på hemsidan...
Kommer inte ens in på hemsidan
, men jag tror att jag kan ha sett något liknande, en svart hink och en i zink med handtag på sidorna. Undrar om de kan vara samam hinkar?! Finns i så fall på IEMS i Göteborg samt på Bolagret (tror att det heter så).
Jag kommer inte in på sidan hur jag än gör... Någon som kan tänka sig att spara ner bilden i sitt galleri en liten stund så att jag kan få se om det är samma hinkar?!
Smajla! Tack! Det är samma hinkar som jag sett på IEMS (Amhult- fanns bara i svart då jag var där men de skulle komma in i zink också) och även på Bolagret (är nästan säker på att det var där jag såg dem, fast det skulle iofs kunna ha varit i någon annan affär också- har varit i en hel del butiker den sista tiden
).
Pärla1! Jag hade valt enfärgade linnegardiner i en ljus färg (ej panelgardiner)
Naturfärgade linnegardiner kanske skulle passa (fast färgen måste ju i så fall stämma överens med väggarna)?!