Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

åh, de hade såååå söta kakfat på ica på halva priset! jag måste dit o kika lite bättre senare idag fanns kakfat, tårtfat, kaffekoppar o sånt. fast jag tror det får räcka med kakfatet, ett två-vånings

• therre
    Englavingar skrev 2006-08-27 11:24:23 följande:
    Åååå...nu blev jag också sugen på att besöka panduro. Jag älskar Tilda serien, det finns massor med fint i den!!!
    Ja, Tilda-grejerna är såååå söta!
  • therre
    Beatrize74 skrev 2006-08-27 11:36:51 följande:
    Ibland har även Rusta fina saker. Kika på den här fina mattallrikarna med hålkant i gammaldags stil....tycker även om burksetet som finns till högerwww.rusta.se/product.asp
    Ja, det var sådant som fanns på mitt ICA. Jag är sugen på kakfatet
  • therre

De här gardinerna från Josefssons tyckte jag var söta

• therre
    Samla skrev 2006-08-27 18:25:50 följande:
    Vi har haft problem med vår hallmöbel som hade tvättbart tyg som visade sig inte ha tvättbart tyg etc... Så nu får vi lämna tillbaka den, så idag köpte vi denna underbara lilla sak, en kyrkobänk från 1800-talet. tänk er den vit med lite fina kuddar!!!! [Stäng fönstret] Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Läcker! Sååå söt! Vill också hitta juuuu! :P
  • therre
    Englavingar skrev 2006-08-27 19:26:49 följande:
    Samla...vilken fin bänk, jag tror att den blir jätte fin med vit färg och en dyna. Vad har ni fått betala för den bänken?
    Jag frågade henne precis samma, fast i gästboken. Haha!
  • therre

tänkte förresten, nu ikväll när dottern sover leta lite på ebay

vad ska man söka på där för att inte få upp en massa 80-tals kitsch?

• therre
    Samla skrev 2006-08-27 19:45:56 följande:
    Destroijer: ja det är verkligen fin som den är, men nje avlutat passar inte i vår hall, har en svaghet för vitt Tack! Hon ville ha 900 kr, men efter hårda förhandlingar gick tanten ner till 800 kr therre: sök på Shabby chic och vintage, får upp en massa kul!! Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Oj, det var ju bra pris!
  • therre
    Samla skrev 2006-08-27 19:45:56 följande:
    sök på Shabby chic och vintage, får upp en massa kul!! Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Ohyes! Såg bara första sidan av "shabby chic" och vad sött!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!