Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

millface - ja, oj vad du målar, att du orkar - du ska väl föda närsomhelst?

jen - jättesnyggt, synd att jag inte bor i Stockholm Flört Hoppas att du får det!
    //Smajla
  • Smajla
    jen - ja, håller tummarna för dig att det blir ditt! Gavlar - då menar du vid huvud och fötter eller?
    //Smajla
  • Smajla

jen - nej då, det tror jag funkar fint, tror jag sett det nånstans men vet inte riktigt var. kan nog bli riktigt snyggt!

//Smajla
  • Smajla

jen - jo, jag tror nog det blir snyggt. jag har också googlat lite men hittar inte heller tyvärr..

//Smajla
  • Smajla

millface - aha, så det är ett trick för bebisen att ska komma ut då ja Skrattande

//Smajla
  • Smajla
    SkrattandeSkrattande

nej, du har nog rätt - h*n har väl bestämt sig för att jäklas lite Flört
    //Smajla
  • Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/php2uxzxm.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Köpte förresten den här krukan på rea idag för 19:- - lite sand och växter till sen så fick den sin plats i vardagsrummet..
    //Smajla
  • Smajla
    Samla skrev 2006-08-13 16:24:48 följande:
    Smajla: Va mysigt det blev med nya krukan! pr32: Den var fin! Personligen gillar jag inte övandelen, hade det varit jag hade jag tagit bort ovandelen o helt klart behållt underskåpet, ev bytt handtag men nog inte gjort mer. Den har den där shabby chic stilen som jag älskar... Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Tack Samla!

Oo vilken fin spegel Sabika!
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!