Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Tack för tips! Är nog inne på just det att ställa sofforna mittemot varandra. Ska städa mer imorgon så att jag kan flytta runt på möblerna lite... Det är ju lättare att se utan allt stök.

Får krupp när det inte blir klart och ordning någon gång...
    Men idag har vi fått upp lite hyllor och sådant i tv-rummet/kontoret så det närmar sig...
    Fast det är klart alltid dyker det upp nåt projekt...
    Millface: Vad snyggt du gjorde skåpet! Vill också ha ett!!
    Englavingar: Brickbordet är från Åhlens, från deras utemöbler.
  • Mystjejen
    Samla skrev 2006-08-05 21:02:32 följande:
    supermamma: Så gör jag också (med fejkorkideé) fast med kruka, är usel på blommor!!! malins79: åh supersnygg byrå!Korall: jag har en från Indiska, finns tyvärr inte kvar. Men de brukar ha fina speglar annars.juliah: va bra att ni haft en bra dag idag! Vilken lampfot blev det? Visst är det störigt när man inte köper o sen ångrar sig!!! På tal om fejk: [Stäng fönstret] Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Snyggt!! Jag är suuuperdålig på växter, har en halvkul orkidé. Det är den enda växten jag har.... Var har du köpt dem?? Är alla fejk??
  • Mystjejen
    Vilja78 skrev 2006-08-05 21:23:43 följande:
    Tänkte precis fråga vad ni gör av alla skor.
    Har hängt upp två "klädgarderober" tror jag det kallas fast med fack i... och lägger skorna i dem. Fast de är fulla nu... Svårt det där.
    Värsta Supermamman skrev 2006-08-05 21:44:59 följande:
    Vilja78 skrev 2006-08-05 21:23:43 följande: Tänkte precis fråga vad ni gör av alla skor. Vi har en skogarderob *älskar*. Bild finns i galleriet.Mystjejen: Mina kommer från en inredningsbutik, men jag vet att det finns på EM, Coop och på stora blomsterland. Har ett par siden som jag stoppar i den som ser tråkigast ut (behöver nog köpa några fler erter semestern)Mamma³
    Ska genast, eller ja inte genast kanske men snart kolla upp vad som finns i denna lilla stad... 
  • Mystjejen

Värsta supermamman: Vilket fint hem ni har. Gillade speciellt sovrummet!

Var har ni köpt taklampan därinne? Snygg!!
    Och vilka supersöta barn...
  • Mystjejen

Eddan: Ja, det vore verkligen kul med inredningsprogram i vår stil...

Skåpet var jättefint.
  • Mystjejen

Just det...

Någon av er som har köpt böcker av Martha Stewart??
  • Mystjejen

juliah: SNYGG LAMPA!!! Kanske härmar dej... Vad gick allt på?

Snygg kudde också.
    Har hittat två böcker av Martha som verkar bra, kan lägga in bilder här.
    Någon som orkar förklara hur man gör??? Har ju skaffat + nu... Kunde inte hålla mig längre...
  • Mystjejen
    Värsta Supermamman skrev 2006-08-06 19:43:15 följande:
    Mystjejen skrev 2006-08-06 19:40:01 följande: juliah: SNYGG LAMPA!!! Kanske härmar dej... Vad gick allt på? Snygg kudde också. Har hittat två böcker av Martha som verkar bra, kan lägga in bilder här. Någon som orkar förklara hur man gör??? Har ju skaffat + nu... Kunde inte hålla mig längre...Lägg in bilden i ditt galleri, gör den stor och högerklicka sen och kopiera. Bara att klistra in i inlägget sen.. (om du tar bbort bilden ur ditt galleri så syns den inte i tråden)Mamma³
    Tack! Ska prova...
    Juliah: Ska kolla upp det, verkar ju helt ok pris...får ta en sväng på stan imorgon!!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!