Lantlig/Romantisk inredning!
...bestämma mig!!!!
...bestämma mig!!!!
Våran lilla familjs...det kommer ifrån MIO, och jag tror att det just nu kostar 1950kr om jag inte minns helt fel, normalt kostar det 2750 kr. Jag tycker om det men kan inte bestämma mig.
Sabika.......Vad har du för mattor???
Smajla...oj vilket fint badrumsskåp!!!!
Mattan kommer ifrån IKEA.
Muppet...min vita bur har jag fått i present men jag vet att den är köpt i Sal på en affär som jag tror heter nytt och nött. Ja, visst är det fin...jag gillar den jätte mycket!!!
det ska stå i Sala, jag tappade visst ett a.
I dag har jag handlat vitfärg, och målat en stor guld spegel som jag har...nu är den vit och mycket trevligare.
När jag höll på där och målade tyckte jag att det var riktigt kul, så jag sprang upp på vinden och hämtade ett pelarbord som jag också målade vitt.
Nu ska sakerna torka så vi får se imorgon hur fint det blev.
Jag känner mig iallafall så nöjd!!! Tänk vad vit färg kan göra!!!
Millface har varit in och tittat på din hall....men hjälp vad svårt att ge tips på vad du kan göra.
hmmmmm....idag är jag inte glad...nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa det vita soffbordet på MIO, så har de höjt priset och det är slut på kampanjpriset som jag sett tidigare.
Men men..så nu ska vi ta oss en till funderare här hemma om det verkligen är det bordet vi ska ha.
Ibland är man väl seg att fatta beslut.....och se hur det går!!!