Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag kryper på nålar....vi har i dagsläget 3lghter att välja på!

2:a på 74m2 (gammal, högt till tak, stora fönster, fina trägolv, nyrenoverat badrum, diskmaskin, nytt kök m.m.) hyra 5800:- MITT i stan

3:a på 88m2 (ska kika på den imorgon men tror det är ett 60-tals hus) hyra 5700:- utkanten av Centrum

2:a på 67m2 ( byggd -94, nytt, fräscht, inglasad balkong.) hyra 4800:-.....LÅÅÅÅÅNGT ifrån stan

Blir galen!! Vill flytta nu ju......*ler*

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Mellismamma:

Välkommen Vad härligt..... är det DRÖMHUSET så tycker jag ni ska smygbuda lite iaf.....så ser ni hur det går upp sen, OM det går upp....

Smajla:

Vi vill självklart ha 2:an på 74m2.......den ligger rakt över ett av mina jobb och max. 50m ifrån de andra två.....*ler*

• enlitenbitkaka

jag är nyfiken i en strut så kan du inte fixa länk så kan du ju iaf berätta län/stad och pris så letar jag själv....

• enlitenbitkaka

Så...du klickar på Tipsa en vän och kopierar länken därifrån står ganska långt upp på sida...

• enlitenbitkaka

ja köket var lite lustigt.....men kan ni inte fixa det då? Måste vl vara det enda negativa? Så om ni har några kronor över, lägg det på köket...

• enlitenbitkaka

på tal om mässor....vet någon om man kan åka på Formex utan att vara företagare?!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!