Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

jag försöker komma på något väggord som känns lite manhattan style.. tipS>?

• NyfikenRosa

therre: Märket dixie är korgarna ifrån.. kolla deras hemsida efter återförsäljare

• NyfikenRosa
    juliah skrev 2006-08-04 10:16:36 följande:
    Vad duktiga alla är!!!Ja vi ska ta tag i huset nästa v då mannen får semster, en lååång lista på saker som ska göras...Imorn ska jag in till stan (sthlm), ska bli hur mysigt som helst, alldeles själva blir vi, vilken lyx att slippa anpassa sig efter liten! Är på jakt efter ett skoställ, lampa till skrivbordet, och lite nya inredningsdetaljer till hösten!Hmm, jag har helt och hållet tappat intersset för kläder just nu, är alldeles besatt av hemmet, inte tusan hjälper det att sitta här då heller, så mycket tips som ni kommer med :) !
    Julia.. kom ihåg att kolla in skostället på åhlens... hyfsat pris var det ju också..
  • NyfikenRosa

jag ska måla om en gammal byrå som jag målat förut.. MÅSTE man slipa innan? Så tråkigt..

• NyfikenRosa

å... så avis jag blir... måste åka till sthlm igen snart...

krukmakeriet.. säg till när du behöver pengar Skrattande

jag har köpt färg nu och ska måla om

* en byrå
    * en stol
    * ett litet bord
    * ett stort bord

undrar om jag kommer att orka

• NyfikenRosa

muppet..
    det finns en  tidning som heter skärgård någonting...såg den i någon affär..

• NyfikenRosa

millface... har du vart till burlöv center någon gång?
    där har ett kid hemtextil öppnat... de har lite romantiska kuddar mm.... värt en titt om du åker förbi..

• NyfikenRosa

okej... annars hade jag ett malmö tips.. kolla på Room, norrgavel, ikea, indiska ...

• NyfikenRosa

tipset om burlöv jag skrev... vet att på kid hemtextil har de ett snyggt överkast

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!