Inlägg från: Vilja78 |Visa alla inlägg
  • Vilja78

Lantlig/Romantisk inredning!

Måste fråga vad ni tycker om den här byrån ifrån Mio! Är osäker på om den är för blank och ska kännas plastig. Annars så är det ett bra pris på den om man jämför med min drömbyrå.
  • Vilja78

Här är den jag egentligen vill ha! Men det skiljer tusenlappar i priset....

• Vilja78

Supermamman: Du tror inte att den ifrån Mio kan kännas lite "plastig" och då kanske inte riktigt ge det där lantliga intrycket som jag är ute efter?

• Vilja78

Är i desperat behov av en byrå, men kan inte ta ett beslut. Kanske ska spara ihop till den senare byrån ändå....

• Vilja78

Treälskare: Intressant! Kanske ska hålla i pengarna ändå.

Värsta supermamman: Men IKEAS har jag tittat på och tycker den känns än mer plastig. Har funderat lite på det som du säger, att byta knopparna, det kanske förändrar helhetsintrycket...

Att det ska vara så förbaskat svårt att ta ett beslut.

• Vilja78

Tack för alla råd! Jag gillar egentligen den dyra byrån allra bäst men det känns lite hårt att den kostar dubbelt så mycket som mios.

Samla: Jag har letat för fullt på blocket, men tycker aldrig att jag hittar riktigt det jag söker. Annars är det ett jätte bra förslag! Jag behöver nämligen fler än en byrå.

• Vilja78
    LPW: Den kommer ifrån elviras värld. Det är rätt dyra möbler, men de är sååå fiiiina. Här är ett fint skåp som jag också drömmer om:

• Vilja78

smajla: Citygross? Vad är det för affär?

• Vilja78

LPW: 6495 kr för att vara exakt! Jag har kollat upp det eftersom jag som sagt går och funderar...

www.elviras.se

• Vilja78
    Vem var det här som hade köpt en slipmaskin? Börjar bli riktigt sugen på att slå till på en. Undrar lite vad de kostar bara.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!