Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

i veckans jysk  utskick finns ett vitt virkat överkast som kan vara fint... 50.- bara

• NyfikenRosa

Klart du får det! kom med massor av tips vet ja! Flört

• NyfikenRosa

någon som vet något snyggt tv bord? vilket har ni?

• NyfikenRosa
    juliah skrev 2006-08-05 20:01:29 följande:
    Englavingar, guuud så vi sprang runt på stan...är alldeles utmattad...Det skulle handlas kläder till lillkillen, kläder till mannen, kläder till mig och så lite inredning på det, puuh!Köpte iallfall i inredningsväg en fin lampfot på MIO samt en ljusbrun gant kudde med stjärnor, inte så romantisk men blir så fin till hösten då jag kör rätt mycket brunt med allt det vita :) !Ångrar dock en grej, var inne på Ambiance och hittade en ursöt liten spegel, Varför köpte jag inte den kan man ju fråga sig?Har även fått ett löfte om en massa lexingtonhanddukar till min 25-års dag nu i september! Vita så klart ;)Tänker åka till åhlens nästa v o köpa ett fint skoställ i vitt med kryss och en tvättkorg klädd med tyg som har en spetskant, orkade inte släpa på dom idag...
    ååå... du gillade det! det var så lustigt när jag såg det... skostället alltså
    jag funderar på att köpa den där tvättkorgen och ställa uppe på tvättmaskinen och förvara tvättmedel i... kan vara rätt snyggt som dekoration också... tänkte hitta gamla stora burkar eller nåt att förvara tvättmedel i..
  • NyfikenRosa

Millface... har du några tips om shopping i malmö?

• NyfikenRosa

hihi..indiska och alla de stora hittar jag redan till... alla vid huvudgatorna iaf.. charlottes trend är bra! håller med om namnet!..

• NyfikenRosa

jag MÅSTE ha ett databord.. men finns det inga snygga? måste vara med bra plats för tangentbord...

Någon

• NyfikenRosa

Någon som vet tips på böcker med vitt!?

• NyfikenRosa

Nublu: tack! jo man ju montera ett själv.. smart! synd att det inte går på det jag har nu... ska kolla upp det

JuliaH: ERNST vi vill ha!!!!!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!