Lantlig/Romantisk inredning!
Hahaha VA var det ingen som tyckte den var FIN???
Hahaha VA var det ingen som tyckte den var FIN???
millface: ja det blev verkligen fint, tänk så mycket färg kan göra!
juliah: *nynnar på låten* "du är avundsjuk, du är avundsjuk" Pilutta dig, för att du inte bor i Malmö o kan köpa det!!! Men lugn, lugn jag loooooovar att leta upp ett minst lika fint till dig i närheten!!!!
Muppet: börja med ett rum itaget, du vill ha marintema. Köp lite tidningar, surfa runt på nätet, kolla tex länkarna vi gett i den andra tråden. Då hittar du saker du tycker om, kanske leta efter något liknande, kolla tex www.blocket.se för billiga möbler att tex svepa tyg över eller måla om. Det kan räcka med att tex köpa en fin dyr sak som man verkligen vill ha och sen fylla på med billigare saker. Kolla varje gång du är tex på ditt lokala varuhus, folk glömmer lätt bort tex Netto, Ica, Coop där man faktiskt kan fynda nån enstaka sak (tex köpte jag vita linneskärmar på Coop).
Är det någon som vet vad kristallkronor brukar gå för på auktion, fick tipset att kristallkronor var mycket billigare på auktion än på tex blocket??
Nä, inga alls faktiskt! Men det låter ju ändå bra att man kan få en relativt billigt, var sugen att gå på en auktion på söndag, det är en bit att köra så får se...
Leeanlej: WOW sån tur !
therre: hahaha du tyckte jag skulle ha den för 700 kr i min matsal?
Så störigt, jag såg en annons idag för en auktion på Österlen, nu kan jag inte hitta annonsen någonstans, o maken ringer o tjatar för han vill boka golftid så han måste veta om jag ska gå.
Denna är fin, har sett i många hem i inredningstidningar, lite sugen på den till sovrummet.
Dagens budgettips: ljushållare 4.50 kr på Ilva (Ikea har liknande), spets, klister o så blev det så här :
syns inte bilden? Hos mig syns den?
systernegativ: tack, det funkade inte för jag tagit bort bilden från galleriet! Men nu ligger den där.
julia : tack! Som sagt var inget speciellt, bara lite kul pyssel! Tog ett lim jag hade hemma, men det är nog bäst med textillim.
Förresten tipsa gärna om lampor ni tycker är fina, typ kristallkronor, hängandelampor etc! Sååå svårt med lampor!!!