Lantlig/Romantisk inredning!
Nyfikenrosa: Visst är den stor, men inte på ett klumpigt sätt. tycker det är skönt att den täcker en stor del av väggen, slipper man tänka på tavlor och sånt. se om jag hinner lägga in en bild ikväll...
Nyfikenrosa: Visst är den stor, men inte på ett klumpigt sätt. tycker det är skönt att den täcker en stor del av väggen, slipper man tänka på tavlor och sånt. se om jag hinner lägga in en bild ikväll...
Nyfikenrosa: nu ligger den i mitt galleri under "hem ljuva hem". Blocket är alltid bra!!
go natt allihopa!!
Nu e det prison break, ÅÅÅ SOM JAG LÄNGTAT
Mystjejen: din soffa blev ju kanonfin!!kul när det är billigt också!!
Det här e verkligen off topic, men denna tråden gör mig så j-kla förbannad!!
www.familjeliv.se/Forum-4-119/m11725719.html
Hej allihopa!
Jag har lagt in i mitt galleri hur jag har mina skor, har rätt många. Så min sambo byggde extra hyllor uppåt i min garderob. Inte snyggt, men det är praktiskt!
hmm, ja det är ett par skor, det värsta är att det är inte ens hälften. Har en massa på vinden också. För de får verkligen inte plats i lägenheten!innan jag flyttade ihop med min pojkvän hade jag en stor "walk in closet", där kunde mina ögonstenar stå på rad!haha!man e lite besatt...
Rosie ger mig huvudvärk...har varit och skällt på Mio idag...de säger att jag inte kommer få sängen först i slutet av Oktober. ..
Samla: jag vet!jag sa att jag kan ta deras visnings ex, men att jag skulle få 2000 kr i rabatt då, de har ju inte hört av sig om att det skulle bli försenat ens, dålig service. Så jag skulle få prata med chefen imorgon...
känns inte som om jag har lust att ligga på madrass på golvet,när man e typ i sjunde månaden...rulla ur sängen...haha
Jaha, nu blir det ingen Rosie säng från mio, de kunde inte säga när vi kunde få den, tidigast i slutet av Oktober! Blir så irriterad!
Så om ni vet några fina vita sängar, tipsa gärna!!
Kääns som luften försvann...åhå..min säng...