Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Lantlig/Romantisk inredning!

Inox: vilken superfin säng!Har en kompis som gjort likadant och målat vit.Har också kollat runt efter en fin gammal dörr, men med otur...

Tack alla för tipsen om sängar, känner mig lite smått desperat...den "country" på Europamöbler har jag kikat lite på, kanske blir den...
  • Pärla1

Ja, det blir ommålning...mm, ettan e lite dyr. men det går ju alltid att prutaFlört

• Pärla1

Den e nog inte så speciellt antik...men fin e den Glad

• Pärla1
    Rut:

Jag har inte fått böckerna än, stod att det skulle ta mellan 1-5 dagar, jag verkar ha sån tur med leveranstider. haha!!
  • Pärla1

ja, jag tyckte ettan var fin, men helst vill jag ju ha Mio sängen, funderar på att ta den ändå, får väl vänta på den....Gråter

• Pärla1
    Therre: Jag lade in tre genvägar till olikasängar på Blocket, tidigare i tråden som jag ville ha lite åsikter om..

Men nu ska ni få slippa mina sängproblem..haha..jag har bestämt mig för att vänta på min älskade Rosie, Mio skulle skicka ett par ben till våra madrasser som vi kunde låna. Så slipper jag åla mig ur den varje morgon(ingen vacker syn) 
  • Pärla1

magnooli: ja,det är lång tid, v. 41 blir det Fundersamlite tråkigt men men...tänkte börja tjata om att jag ville ha presentkort på typ 1000 kr el nåt, men jag känner att jag inte har ork till det...e bara glad att jag får den nu...

Karmellfabriken: Ja, din pall var ju jättefin!!

• Pärla1
    Milface: Grattis till den nya familjemedlemmen!!

Nu har vi hittat ett HUS som vi så gärna vill ha!Det ligger här där vi bor och det är totalrenovering som gäller tydligen...har bara varit utanför å tittat än så länge, vi fick gå in i trädgården för det är ingen som bor där...ska ringa mäklaren imorgon...hoppas..hoppas...
  • Pärla1

Tilda serien är hur fin som helst, älskar tilda jul!

Englavingar: vilken fin sybox..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!