Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

Puppisen skrev 2006-09-07 20:40:42 följande:
    Idag hittade jag helt otippat 2 fina kuddar på ICA MAXI, en lite linneliknande kudde med knappar på sidorna o en röd o vit randig kudde, jätte fina till ett lantligt hem. De kostade endast 29,90kr/St. Blev så glad.... dessa oväntade inköp är roligast
    Himla kul när man gör såna där oväntade fynd. Vårt badrumsskåp ramlade vi över på mataffärn City Gross! (Bild i mitt galleri.)
    //Smajla
  • Smajla
    Flatt - du har det jättesnyggt!

Puppisen - Tack! Minns inte exakt, inte över 400 iaf utan nånstans mellan 350 o 400:-..

Jättefin kudde juliah!
    //Smajla
  • Smajla
    lilla Uv skrev 2006-09-08 17:06:02 följande:
    samla: vilken butik var det som skulle börja med nät handel?Den där spegeln som finns på jysk, finns den nu oxå?var det inte någon som hade målat en sån vit? minns inte vem men skulle gärna vilja se bilden...Funderar på och ha en vit spegel i nya badrummet, nu när våran var förstor....
    www.fridasgard.se
    //Smajla
  • Smajla
    Lola Jämtland skrev 2006-09-08 17:10:56 följande:
    Hörrni tjejer i tråden... (jag läser här emellanåt o kollar i era hem)... Kan dessa kakfat va något för er? www.halens.se/ProductList.aspx//Tama fåglar har en längtan, vilda flyger
    Jättefint kakfat Lola!
    //Smajla
  • Smajla
    Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande:
    Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt...
    Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara Flört
    //Smajla
  • Smajla

Jösses vad ni skriver tjejer Flört Äntligen hunnit ikapp er men har inte hunnit kika in hos er alla för att titta på era nya objekt tyvärr. Får bli senare.

therre - ja, Ellos har faktiskt en del fina saker Glad

//Smajla
  • Smajla
    ELR - hur funkar det på möbelgrossen? Är det lika lång kö innan öppningsdags som på t.ex. lagerförsäljningen till Casa Linné? (Om du varit där..) Eller är det som en "vanlig affär" där man kan gå runt i godan ro jämförelsevis på det föregående nämna stället där man får vara jäkligt snabb och hugga tag i det man vill ha? Vi väntar på ledig lägenhet nämligen nu och då ska vi handla en hel del nytt..
    //Smajla
  • Smajla
    LPW skrev 2006-09-24 22:16:18 följande:
    Har ni sett de fina anlagstavlorna som finns på Ilva? Jag blir galen på mig själv... Var där för någon helg sedan (bor i Göteborg) och såg dem men vi hade bråttom hem och jag glömde att en... Hur dum får man bli egentligen?! Undrar om det går att tillverka en sådan själv? Någon mer tur till Malmö lär det ju inte bli den närmsta tiden...
    Jättesnygg! Jag har läst i en annan tråd att om man ringer in till Ilva så funkar det att de skickar varan. Kanske värt att testa..?
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!