Inlägg från: hampo |Visa alla inlägg
  • hampo

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag har plus.

• hampo

Det där fattar jag inte heller hur ni gör. När ni tar en annans citat:Hm?

• hampo
    Smajla skrev 2006-09-05 16:43:50 följande:
    klicka på knappen under ID: som är "och ett upp och nedvänt V så får du se vad som händer.. //Smajla
    Puss
     Hellre en bit tyg en datorn kan jag säga.
  • hampo
    therre skrev 2006-09-05 19:02:45 följande:
    Hittade inget idag på återvinningen Men DÄREMOT en snygg TV-bänk på Blocket jag mailat om som fanns kvar. Tänk er den vit och ett annat beslag. (Den högst upp till höger.) 100:- Som hittat!
    Jag har ju målat om en TV-bänk, som Maja har på sitt rum. Finns i galleriet. Titta så kan du se vilken skilland det blir.
    //Hampo
  • hampo
    therre skrev 2006-09-06 05:56:16 följande:
    hampo skrev 2006-09-05 20:23:49 följande:  Jag har ju målat om en TV-bänk, som Maja har på sitt rum. Finns i galleriet. Titta så kan du se vilken skilland det blir. //HampoJa, det blir verkligen skillnad. Så söt den var!
    Som natt o dag.
    Hampopampo
  • hampo
    Kurreburre skrev 2006-09-06 08:33:15 följande:
    Fy va ni e duktiga på o hitta fina saker på Blocket. Jag e helt kass på det. E på jakt efter en byrå, sängbord eller liknande som jag kan ha i min hall på ovanvåningen under en spegel. Den får helst inte va bredare eller djupare än ett sängbord iaf.Om det e nån som "springer på" nåt liknande får gärna tipsa mig Det e inga problem om det e i furu, bara o måla vit
    www.blocket.se/vi/9117994.htlm
  • hampo

Nä, nu blev det fel. Ska försöka igen.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!