-
-
Nu har jag ÄNTLIGEN fått min egen scrap/pyssel hörna, så skönt att kunna ha allt på samma ställe.
Bild finns i mitt galleri, kanske inte så spännande...men skönt för mig! -
åh, vad mycket ni har skrivit!!Och vad fina fynd ni gjort...
Har inget internet för tillfället, håller på att byter till Telia, så det skulle ta tio dagar!!
Så lång tid!!
Vi hittade ju ett hus som vi blev kanon intresserade av, jättemkt att göra, men har verkligen den äldre charmen som jag älskar!!Så nu lade vi ett bud i Fredags och får se vad som händer, är rädd att mäklaren kommer dra ut på det! men men, vi får se, det är väldigt spännande * det värsta e att man har ju i princip redan flyttat in i tanken, så man ´kommer blii så besviken om man inte får det!*
Milface: Spisen var verkligen kanon snygg!! -
Åhh, vilka fina hus...man har sådana drömmar..
Jag lånar mina föräldrars internet nu, vi ska åka och titta på bil i Uppsala idag, måste ju ha en kombi nu, vi har en cab för tillfället, haha...och det är en bit från Småland, så vi kom igår, de bor i Gnesta, en bit från sthlm. Det är ju helt sjukt vad priserna skiljer sig, fattar inte hur folk har råd! -
jättefint...karamellfabriken.
Jag har varit så trött innan, men nu har jag fått massa energi, så jag har målat byrå, köksbord och sen har vi (eftersom vi bor i hyresrätt) gräsliga bänkskivor i köket, plastat in dem så det ser ut som trä, blev faktiskt väldigt bra. det är ju inte något man gör i ett hus, men när man bor som vi gör...
Lägger in bilder när vi får tillbaka internet.. -
hej allihopa!!jag väntar fortfarande på att mitt internet ska funka, grrr...
Tänkte bara uppdatera er om huset/renoveringsobjektet vi började lägga bud på, vi hittade en massa fukt i källaren när vi var där andra gången. Så vi drog oss ur. himla trist men det var väl inte meningen att vi skulle ha det då.
Bara att fortsätta leta vidare...och sängen från Mio...den den verkar dyka upp när den behagar...haha!!Så just nu bor vi i en enda röra..känns det som..
Sylt: Jättefina fynd från Danmark -
hej hej...
Nu har jag äntligen fått mitt älskade bredband igen..haha...ska försöka hinna ikapp att läsa lite i tråden..
Millface: Kanon fint med väggorden, e lite sugen på att ha det i sovrummet. -
ÅÅhh, vad avis jag blir att ni lyckas få över era karlar på era inredningstankar...jag kämpar för fullt här hemma...lite har jag lyckas med, eller allt egentligen, tar bara lite tid att bearbeta honom...haha...
-
Jag vet att det finns virkade överkast på Mio, men de är svindyra 1800 kr, men dåe det baksida också, (så att man ej ser lekanen) Det är verkligen jättefint, men svider lite i plånboken.
-
lakanen skulle det stå..