Inlägg från: Fru Johansson |Visa alla inlägg
  • Fru Johansson

Luleå del 3

Oj, här har det hänt massor de senaste dagarna, vi har inget internet hemma just nu, en jäkla kabel som grävts av. Tur att det är nära till mannens jobb :).

Spännande för norrskensflickan!

Grattis och välkommen till qutecat!

Minnapinna, hoppas att det sätter igång för dig snart!

Här händer inget heller, kanske att slemproppen har kommit lite, men jag vet inte, kan vara önsketänkande också :(.

Ha en bra helg tjejer! Hoppas jag får tillbaka internet på måndag, då ska jag vara aktiv här igen :).

• Fru Johansson

Minnapinna, vad kostar din mammas bok, har också sett den och både jag och sambon tycker den är så fin! Är det lättast att beställa från hemsidan eller via dig?

• Fru Johansson

Minnapinna, oj det var billigt! Det vore toppen om hon kunde ta in en till stan så kommer vi förbi hos dig. Men förresten om det börjar hända saker för dig så kanske det är bättre att vi åker förbi din mamma så slipper du det.... står hennes öppettider och adress på hemsidan?

• Fru Johansson

Nu har vi äntligen fått tillbaka internet, skönt att kunna hålla sig uppdaterad :)

Någon som hört nåt om norrskensflickan?

Här händer det inte mycket, bebben visar inga tecken på att koma ut till sina otåliga föräldrar, shit vad tråkigt det är att bara vänta....

• Fru Johansson

Just ja, har ju en fråga: Någon annan som varit med om att det börjar tok-klia på magen såhär på slutet? Eller som vet vad det kan vara? Jag kan vakna av att jag ligger och kliar mig...syns inget kliar bara.

• Fru Johansson

Nej! säg inte så, jag som trodde jag skulle slippa bristningar på själva magen, har fått på "kärlekshandtagen". Hoppas någon annan har nåt annat tips... :/

• Fru Johansson

Superirriterande att det ska komma bristningar sista veckan, försöker också smörja in mig med allt möjligt :).

Jag är också jätteavis på alla som får nu! En tjej i min mammagrupp som hade bf samma dag som jag fick i onsdags, vill också ha min bebis nu, vi har bf i morgon...

• Fru Johansson

aha, ojdå, ska nog försöka ringa bm... tack för svaren, men nu hoppas jag på bristningarna iaf... :)

• Fru Johansson

Nu har jag kollat upp kliningarna, det var tack och lov inte levern. Fick tabletter som faktiskt verkar hjälpa, tavegyl tror jag.

Aquagreen, inte illa! Här är det inte många knop, ska bara glo på tv, surfa och hoppas att bebben vill komma snart :).

• Fru Johansson

Ni som har info om måndags-tisdags osv. barn (alltså förklaring till vad man får för barn beroende på vilken dag det är fött :), vart har ni hittat det?

Svar på tråden Luleå del 3