Luleå del 3
Aquagreen - har du lite tid över, så sälj dina fina nya kläder på Tradera! Kul att få tillbaka lite pengar att köpa något nytt för istället!
Aquagreen - har du lite tid över, så sälj dina fina nya kläder på Tradera! Kul att få tillbaka lite pengar att köpa något nytt för istället!
Aquagreen - det som säljer överlägset bäst i babyklädesväg är märken, PO.P och Mexx och Esprit och sånt som idaT förstås.. fast det hade du säkert redan räknat ut. Annat är rätt svårsålt, just nu iaf. Men det är ju inte så dyrt att testa! Ibland blir man väldigt förvånad över vad folk egentligen köper!
Aquagreen - du kan ju kolla lite vad som redan ligger ute och vad dom tar! Jag skulle nog ha lagt ut det ganska så billigt, men man kan ju ha ett reservationspris, dvs det lägsta priset man säljer plagget för. Iom det kan man ju ha utropspris 1 kr om man vill!
Man får vara beredd på att det är en del pyssel, jag tycker iofs att det är lite kul att administrera. Man ska packa, väga, maila, bevaka betalningar, posta.. Jag saknar inget av allt jag har sålt, men har dragit in närmare 17.000 (!) sen jag började sälja. Kan det vara två år sen?
Absolut!
IaPia - Ja, börja med att rensa ur litegrann, sen fotar du.. och sen tar det inte många minuter att lägga upp auktionerna! Det är rätt kul att kika sen och se vad som händer.. Lycka till!
Pappan i vår familj behövde inte betala något, jag däremot blev fakturerad 80 kr per dygn från både Norr- och Västerbottens Läns Landsting.
Förtydligande; vi låg på BB i både Sunderbyn och i Umeå.
Engla Li och hennes Mamma!
Enligt Riksbyggens hemsida finns lediga Akelius-lägenheter i Svartöstan, kolla gärna: www.riksbyggen.se. Vi bor hos Akelius och är mycket nöjda!