Luleå del 3
hej
såg att förra var stängd men nu har jag sparat i mina favoriter så att jag kan ta mig in här
hoppas allt är bra med alla och här är det bra i Hudik
fortsatt trevlig sommar
hej
såg att förra var stängd men nu har jag sparat i mina favoriter så att jag kan ta mig in här
hoppas allt är bra med alla och här är det bra i Hudik
fortsatt trevlig sommar
hej hej
igår kom jag hem från Hudik och nu får jag då säga
ETT STORT GRATTIS TILL ALLA SOM FÅTT SINA GULLUNGAR I SOMMAR!!!
hoppas det har gått bra för alla nya mammor och när som helst får ni komma över på mamma forumet!!!
ja jag vet inte när min gick!!!
sciarlotta
kolla blocket eller så kan man köpa uppblåstbart på babyproffsen billigaste 100-200 kr tror jag
om vattnet går ska man ju räkna hur långt det är mellan verkarna, du behöver ju inte springa omkring men man kan säkert röra på sig och ta en varm dusch
va kul det är kanske dags för dig snart sciarlotta
milly78
jag går på porsön helnöjd med Annika!!
lisbeth är ok lite speciell har hört snack om henne uttalande hon gjort inte så trevliga såna
englali och hennes mamma
var det lägenheter på hertsön? då förstår jag om det var längst ut på hertsön och Tuna är det nog inte heller så många som nappar på!
men får man jobb genom arbetsförmedlingen så är de dom som ska skaffa bostad till en!
Det där andra som ni skriver om bm på porsön, vi har inte haft problem med henne, hon är väldigt speciell men de som är bm de är ju inga läkare, spyr man som bara den ska man inte prata med sin bm bara, så måste man ju ta kontakt med en läkare så klart!!....
eller??
engla li och hennes mamma!
kanske du hade blivit granne till mig då för det finns 3 lägenheter runt oss som är eller snart blir lediga
forskarvägen 1 och 2 tror jag och professorsvägen lågt nummer jämt nummer
men jag säger det att porsön har blivit sämre på sistone efter allt som hänt och jag skulle inte vilja ha mitt barn på varken förskola eller skola här inte
men hoppas du får dagisplats på rafiomasten eller munkeberg det kommer att bli bra det men munkebergs gård är bättre tycker jag!!
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11330735.html
ny tråd för mammor 2006 från och med imorgon då den gamla stänger!!
engla li och hennes mamma
det är mest ungdomar som hittar på en massa hyss och det var mest hösten 2004, men de kom fram till att de kom inte från porsön......
men jag tycker det är lugnare här nu men det har ju tänts på den beg. bokaffären ngr ggr så att frisören och ica fått rökskador, de snodde postlådan utanför ica i våras, det var två ungdommar som rånade en stackars gammal tant utanför ica och det sändes på riksnyheterna!!
sen hände det endel ht -04 men det händer ju saker på de flesta områderna
men vi trivs bra här fortfarande!