Luleå del 3
Minnapinna: Hoppas det är bebis på G *håller tummarna* Lycka till!!
Minnapinna: Hoppas det är bebis på G *håller tummarna* Lycka till!!
Åh vad roligt Minnapinna, Grattis så jättemycket!! Hoppas på att få se bilder på underverket inom en snar framtid
Nu sitter jag här i Luleå, underbaaara stad
Nu ska jag njuta..
Hejsan allihopa!
Nu är det så att min man fått jobb (weehoo) här i Luleå. Pratade med min kusin som sa att man kan få förtur på lägenheter om man flyttar från utlandet till sverige när man fått jobb! Vet någon om det stämmer?
*hoppas, hoppas*
Kramar till Qutecat! Verkligen tråkigt!
Helen: Vi bor i Finland. Idag har jag ringt runt till alla Lulebo, akelius, norrporten, lindbäcksbygg och på annonsbladet mfl men det finns INGA lägenheter!
Börjar tappa hoppet nu, fy vad trist det är! Är på skitdåligt humör!
Hejsan..Länge sen jag skrev nåt i tråden. Grattis till alla nyblivna mammor
Ser ut som att vi blir Lulebor i början på september sist och slutligen. Allt ordnade sig så att vi fick välja mellan alla lägenheter vi bokat
Min man åker redan imorron, vet inte hur vi ska klara oss utan honom tre veckor men det måste gå!
ha en fortsatt trevlig söndag alla!
HelenZ: Tack, det ska bli jättekul att flytta hem igen
Antar att det inte var någon som ville ha lägenheterna..så vi hamnade på första plats på allihop
Mysiga tjejen
Det var på tuna, porsön och örnäset.
Ellskling
Vi valde tro det eller ej, den på Tuna Helt klart finast och just det området är färdigrenoverat. Lägenheten är stor och även den rätt så nyrenoverad (4 år sedan) och bara en familj som bott där efter det och dom har skött den jättebra.
Hoppas och tror att vi kommer trivas bra!
Mysiga tjejen
Det var en lägenhet på assistentvägen..Får man vara nyfiken och fråga om det är nåt speciellt som hänt på porsön?
Ellskling
Ja vi hade tänkt dagis för henne, men det blir väl först när hon blir 1. Hon är 9 månader nu. Vi har inte sökt nån plats än, ska göra det när vi flyttat färdigt. Det är så mycket att tänka på nu..pappersgöra i massor!!
Ellskling
nej det är ju rätt så nära, kanske får ta en tur med vagnarna sen?! Känner inga i Luleå med barn. Alla kompisar är "party animals"
Minnapinna Tack
Fru Johansson
Vi tackade nej till lägenheten på porsön och tog en på Tuna istället
Mysiga tjejen
Ja det händer saker lite överallt nuförtiden. Mamma har haft sitt 4 inbrott i bilen nu på kort stund.
Izali
Vad roligt!!
Nu har min man åkt till Luleå, imorse. Och det känns sååå hemskt att vara utan honom, har lust att hoppa i bilen och åka efter
Vill inte gå och lägga mig..ensam i en stoooor kall säng. *ryser*
Lycka till sciarlotta